12. ožu 2011.

Sa koncerta Vlade Divljana u Bgd.



Broj komentara: 5:

  1. Pričaj nam Dragana, kako je bilo :)
    Malo ti zavidim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. E, pa, draga Majo i ostali, ima na cemu da se zavidi. ;) Na koncert sam krenula posljednje veceri mog odmora u Bgd (ako se non-stop zujanje po ex Yu moze tako nazvati). Prvo sam otisla na drink s frendovima u Centralu (iznad Bgd silikonske doline u Strahinjica Bana, tamo ne zalazim, onako iz principa, kada sam izlazila u Soho Bar Soho tamo nije bilo ni silikona ni botoxa ni pistolja, jednostavno se ne nalazim u tom polusvijetu krimosa, najavljivacica na telki i "fotomodela"). Nakon drinka se zaputih na svirku u renovirani Dom omladine, kako to divno zvuci u 38. letu zivota, hahahahahahahaha Security je bio odlican, kulturni momci, sve je bilo vrlo prijatno i opusteno. Dolazi Vlada i njegova Nevladina organizacija, Vlada nam je cestitao praznik zena njegovim prijatnim glasom, zabavljao publiku i tako dobro svirao da su mu pucale zice na gitari.. U njegovoj ekipi je Maks iz Zagreba (ex Film, ex Vjestice), Dzemal iz Sarajeva, neki lik iz klape sa Braca, Marko (ex bubnjar EKV). "Marsal", "Malena", "I uvek kad se", "Retko te vidjam sa devojkama", "Ona to zna", "Dok dobuje kisa", "Maljciki", "Kad te vidim" in tako naprej. Imam i tri videa, ali nesto ne ide sa kacenjem attachmenta. Stojim ja tako, a dodje neka nekulturna riba s tipom i stala bas ispred mene, ne da sam je oduvala, taman posla da mi stoji ispred nosa. Da se razumjemo, rat za teritoriju nije nastao zbog Zdenka Kolara nego zna se vec zbog koga, hahahahaha Vlada je ostao onakav kakav je bio i to je njegov veliki ljudski kvalitet, dao nam je svima malo od onoga sto je nekada bilo, vratio nas u zlatne osamdesete, najljepse godine u istoriji juznih Slovena. Majo, samo nam poredaj fotke plavo- bijelo- crveno od gore ka dole, ko kapira, kapira simboliku, jedna je bila i ostala, in my humble opinion. Dragana xx P.S. U Zagrebu je 25.02. bila svirka Jure Stublica u Boogaloo, ali nazalost nisam stigla tamo zbog drugih obaveza.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma nek` si se ti nama vratila i nek` si tu ribu oduvala! Kad je nekulturna. Kakav je tip bio? ;) hehehe

    Sad kad sam pročitala sve, sad ti još više zavidim :)
    Bravo za Draganu, Vladu i Nevladinu organizaciju. Malo je danas tako dobrih ljudi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo, Dragana, lijepo :)

    Nek `si ti nama, Majo, poredala fotke onako kako treba:)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne samo to, i uvećala sam fotke :)
    A nisam skontala, dok Dragana nije napisala :)

    OdgovoriIzbriši