17. ožu 2011.

Dobro jutro blogeri ;)


Broj komentara: 6:

  1. hahaha, jel` izazov?
    A burek dooobar, k`o i uvijek, a tulumbe mmmmmm, odoh pojest` jednu hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Ciao Majo,

    odlicne fotke, da tako kazem - mouthwatering and inviting!

    Samo steta, velika steta, ovde od bureka ni traga ni glasa. Ne moze se sve u zivotu imati.

    Rekoh sestri sta si nam okacila, a ona se vozi u autu i kaze da ce biti posljednji gurman koji ce moci da se oglasi po tom pitanju! Sigurno je pomislila da smo te svi zatrpali svojim komentarima na tu temu!

    Dzabe ja pricam o fitnesu i dijetama, ti kao "imperija uzvraca udarac" nam na to servira sve same gurmanluke. Mada bih ja vise pala na neke dobre i socne baklave, mljac, mljac.. A burek moze uvijek, naravno.

    Dragana ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, Majo, gdje me nadje?

    Nisam bas neki ljubitelj pita i pituljica, ali ove tulumbe mi bas natjerase vodu na usta. Vidi ti Zubka sto je brz, a ja mislila da sam ja jedina koja otkida na drazi nase hrane. Dosadile mi ove salate i sendvici u raznim oblicima, ma nema nista bez nase "kasike".

    Uzgred, sam znam i zasto supa zagori :)))
    Vidim svojim ocima i vjerujem ti :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Dok se ti, Majo, sladis tamo tulumbama, tuzna je istina sta me danas doceka na menu u bolnici. Prava katastrofa.

    Supa od luka (French style) je bila odlicna, bez zezanja, ako mislite na gazdu Renea i Madam Edith. Na to dolazi neka zalosna snicla koja se davila u ulju tokom pohovanja, plus peceni krompir koji je podgrijavan (izuzetak od pravila za podgrijavanje jela i starih ljubavi su samo sarme i pasuljce,hahaha), salatica od mahuna i na sve to kao desert - puding od griza s vocnim prelivom koji je imao konzistenciju corbuljaka!

    Odluka je pala - odsad samo tamo na supu i salatu.

    Btw. zasto supa zagori?

    To me asocira na: "Ko je zapalio zito?" iz filma nase mladosti&radosti "Salas u malom ritu". Otkrijte nam tajnu o supi, please!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. hahaha ne može svakome supa da zagori :)
    Nadarenost, prirodna nadarenost, to je to ;)

    Tajna je u vašoj kuhinji. Bitan je, kao i uvijek u životu, jedan detalj :)
    U mom slučaju, to je, kao što se na fotosu vidi, ćoše za "prozor u svijet."
    Dok se ručak krčka stavite i slušalice, uspjeh je zagarantovan, biće dobro da samo supa zagori ;)

    OdgovoriIzbriši