20. velj 2011.

uz poljubac... i cvijeće od Bobe :)

4 komentara:

  1. Kako je lijepo... divno :)
    Malo - malo pa pogledam i uvijek mi izmami osmijeh i radost.
    Bobo ♥ h v a l a ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Sa zadovoljstvom,...ja sam se ipak najvise obradovala.

    POZ..

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo, Bobo! Jedan od mojih najomiljenijih cvjetova, plus u najdrazoj boji (kada je cvijece u pitanju).

    Na mom radnom stolu je jedna orhideja u toj boji, ali je vec polako na kraju cvjetanja. Meni je u blizini Holandija i to znaci da sam bukvalno u cvjetnom raju. U dnevnom boravku imam sada 2o tulipana (mix - po 10 kom roze i "ljubicanstveno"), a u kuhinji jos divne ruze narandzasto-crvene, da ne kazem kao Blutorange, hahahaha. Tako sam docekala sestru kada je dolazila prosle nedelje. Na marktu nema sanse da zaobidjem floriste, jer dok drugi bacaju lovu na pljuge, ja investiram u cvjece, da mi bude jos ljepse kod kuce. Jedva cekam pravo proljece da pocnem da sadim lavandu i ostale biljcice na balkonu. Pa tek sasksije i ostale fore, divna i relaksirajuca stvar...

    I love flowers!

    Sorry zbog silence, trebalo je udarnicki odraditi 6 dezurstava u 20 dana, za vikend sam stigla u Köln, samo kratko. Otkrila sam odlican libanski restoran "Beirut" u Köln Altstadt. Steta, nisam ponijela kameru, bice drugi put. I promise. ;)

    U Kölnu se blizi Karneval, samo sto u to doba nisam tu nego u Bgd. To sam dozivjela prosle godine, ulazim u metro, a izlazi tip u 7.30 u zatvorskom prugastom odjelu, hahahaha. Svi samo o tome pricaju, o kostimima i klopi (tradicionalno se jedu krofne do iznemoglosti, a i pije isto tako do iznemoglosti).

    Zivot je maskenbal, sjecate li se te stvari?

    Ciao svima.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjećamo se te stvari Dragana :), haj ljudi, što ja volim maskenbal, najviše zbog krofni :)))

    OdgovoriIzbriši