19. velj 2011.

...a na kafu idemo u Gothic :)

3 komentara:

  1. Ovo su moje drage prijateljice: Snježana Maksimović i Ljiljana Kojić, prepoznaće ih mnogi od vas :)
    Srele smo se slučajno u onoj dobroj prodavnici o kojoj sam vam neki dan pričala. A onda smo, logično, otišle na kafu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Majo, pozdravi i poljubi i moju dragu prijateljicu Snjezanu Maksimovic, koju tako dugo nisam vidjela, a toliko mi je draga i mila, kao i ti.

    Bas smo svi povezani nekim visim silama. Ljiljanu Kojic ne znam ili ne prepoznajem, iako je moja familija, sa mamine strane, takodje Kojic.
    Prema tome, puno pozdrava za sve tri i da znate da ste mi uljepsale dan ovom fotografijom i saznanjem da se druzite.

    Poljubac.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bobo, sjetile smo se mi tebe :)))
    Pricala je Snježa o razglasu u školi, a tvoj glas nam je bio najdraži :)))
    Poljubac, poljubac, poljubac :)))

    OdgovoriIzbriši