16. velj 2011.

Kolariću Paniću - uvodna špica i odjava

Broj komentara: 7:

  1. Da se podsjetimo kako se ovo radi :) Ko se sjeća? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma nije ni meni do zapetljavanja i otpetljavanja konca hehehe, pokvario mi se program za prebacivanje slika... ne mogu prebaciti sliku na PC...
    Šta ćemo sad? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma zanimljiv blog

    http://www.fontanasnova.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Tek sada shvatih kako je to lijep i poucan tekst ove pjesmice.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. Jesi probala Bobo? :)
    A tekst... Svjetlana, i ja tek sad razumijem mnoge pjesme koje sam kao dijete slušala, pjevala... :)
    Nisam prije ni razmišljala toliko, ako je melodija bila po mom ukusu, i pjesma je onda bila na mom repertoaru :) A izuzetak je "Zeko i potočić", to se sa suzama u očima pjevalo...
    Sve ostale sam pjevala onako, ne razmišljajući, i ne znajući sve riječi, ali od srca hahaha

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala g-dine Višnjiću, pogledaću i ja Vašu web stranicu :)
    Pozdrav iz Doboja :)

    OdgovoriIzbriši