5. velj 2011.

Dobro jutro :)


Broj komentara: 7:

  1. I lijepo su golubovi doručkovali jutros u parku, a ja sam im prišla previše blizu, i uplašila ih... a nisam htjela. I odletiše.

    OdgovoriIzbriši
  2. Gdje ste vi? ;)

    Kakav je dizajn? Jel` lijep? Jel` vam se sviđa?
    Meni je mnogo lijep, moderan, za nas mlade hehehe

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se svidja. Eh, da smo barem opet u skoli.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj ti je izgled stranice bas lijep. Ostavi neka stoji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gdje si Mure? :)
    Baš mi je drago da vam se sviđa.
    Ne znam samo kako naslov (MiVioni) izgleda u drugim preglednicima (Mozilla, Firefox, Internet Explorer, Opera...) Pitam zato što sam izabrala neko neobično pismo da bih taj naslov napisala, a znam da se to može u zavisnosti od preglednika promijeniti. U Google Chrome izgleda super, valjda je i kod vas tako :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kada browser iscitava kompletnu data-u, onda se moze desiti da sam "odabere" neki item kao standard, i takvog ga salta na pocetak. U Chrome i u Mozilla imas rukopisnu formu, a na Explorer-u imas opet stampanu verziju.

    http://img16.imageshack.us/img16/5237/aq1j.jpg

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Mure, ma pretpostavila sam, samo par pisama je prihvaćeno u istom obliku kod svih browsera: tahoma, verdana ima ih još, al` sam zaboravila...
    Šteta, kod mene je baš lijepo napisano :)
    Al` nije loše ni ovo u Exploreru :)
    Mada je ljepša rukopisna forma.

    OdgovoriIzbriši