3. sij 2011.

Za Esmu (Bijelo Dugme) - Igor Vukojević

4 komentara:

  1. Igor Vukojević, Dobojlija, pjevao sa Marijom Šestić za N. godinu Dobojlijama koji su dočekali 2011. na trgu.

    Jest` da bi meni trenutno prijala malo veselija pjesma, jer se i sama osjećam vedro i veselo, ali prepoznala sam moje drage prijateljice i poznanice u ovom videu, zato sam odlučila da baš ovaj video objavim :)
    A najljepšu (za mene) Igorovu pjesmu sam objavila na blogu u aprilu, mislim da je bio 26., 2010.
    Poslušajte, lijepa je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno, pa ovaj Igor, kojeg se sjecam jos dok je sa ocem Bajom lupao po bubnjevima, je veoma nadaren pjevac, ako ne i jedan od najboljih na Balkanu, svaka cast Igore, ulazim u krug tvojih obozavatelja...

    Pomalo me potsjeca na oca Baju kada pjeva, ima malo boju glasa, pa naravno zasto i ne bi...A lijep je na mamu Zoru, mada ima i Bajinog...:)))
    Nego pitam se, pjevao je na "minus" je l', a bio je "slabo" obucen kao i ostali muzicari....:)))
    Pa objavi jos koju njegovu izvedbu, ova pjesma mi je posebno draga jos od ranije...

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Fatima, nije ovo novogodišnji snimak, ovaj video sam našla na YouToube, mislim da je snimak iz 2006. A za novogodišnju noć se toplo obukao, imao je i kapu hehehe. Bio mi je okrenut leđima, pa ga nisam slikala. Ali i ja sam bila kratko tu, žao mi je što nisam mogla duže ostati...
    Rado ću staviti sve njegove pjesme, jer mi se dopada, stvarno lijepo pjeva, pa povremeno nek` nas osvježi pjesmama.
    Ima on svoju web stranicu, možeš pogledati, u mom profilu je, među stranicama koje smatram vrijednim pažnje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. E, Hvala Majo.... Ma slusala sam ja i do sada neke njegove pjesme i zbilja mi je dobar pjevac...Od mladjih pjevaca, ranije mi se svidjao Tose Proeski, ali na zalost, znamo sta mu se desilo, mada i sada sve slusam od njega, onda sam "otkrila" Igora, ma ne ga mi se svidja kako pjeva, pjesme su mu jako dobre i veoma kvalitetne..Osim toga, Igor ima neki neodoljiv sarm sto je veoma vazno da pjevac posjeduje tako nesto....I da nije iz Doboja, bio bi mi omiljeni pjevac...:)))
    Hvala!

    Fatima!

    OdgovoriIzbriši