15. sij 2011.

Pelikani



Slijede dvije fotografije iz tzv. Mosmana. Pelikane je bas bilo zanimljivo posmatrati, strpljivo su cekali da se pojavi neko iz restorana i dadne im njihovu porciju ribe..hihi..nije im palo napamet da moze drugacije. A restoran, imaju sve moje pohvale za kafu, vino i muziku, i naravno, pogled i atmosferu.

B.

Broj komentara: 8:

  1. E, ovdje ćemo na kafu :)
    Da gledamo pelikane, a poslije ćemo bosi šetati po plaži :)

    Hajmo, ko zadnji magarac hehehe

    OdgovoriIzbriši
  2. haha..Majo..

    Dobra im je kafa, vrijedi potrcati, hehe..ali vinoo mi je bilo jos bolje. Ja obicno popijem samo jednu casu i ne mogu vise, ovog sam mogla jos, ali mi moji nisu dali, haha..
    Znas kako je bilo: Pocela kisica i oni predloze da idemo, jer je vec bilo kasno popodne, a mi smo jedini sjedili vani i.. ja ti se tu sjetim Hase i onog fazona kad je zivio kraj stadiona, pa ga doktor pita smeta li mu sto zivi uz stadion, a on pocne navijacki: NE SMETAA, pa tako i ja nastavim par puta kako kisa NE SMEETAA....nije bilo govora o vise vina..hehe..
    (http://www.youtube.com/watch?v=atybpXgEQC0)

    P.S.
    Daa, u toku kafice se pojavio cika iz restorana koji je nahranio pelikane ribom. Poslije toga su se tek rasuli.

    OdgovoriIzbriši
  3. hahaha, e odlični su, prebacila sam ih :)
    Bobo, pa dosta ti je bilo vina hahaha
    Mada, možda i ti voliš kišu, kao i ja, onda stvarno ne smeta, čak i godi :)

    Znaš kako sam ja neki dan na rođendanu, žensko društvo pije orahovaču, a ja se razumijem u ta pića kao i ti :) I kažem ja: "Meni samo malo, samo na dno čaše..., al` je to piće bilo tako dobro, da sam požalila što sam rekla- samo na dno... Bilo mi nezgodno tražiti još :)

    Al` nedavno otkrih pravo vino, koje je po mom ukusu. Od kupine je, ima 4% alkohola. Super piće :)
    Tako da sad konačno znam šta volim, pa ne moram mnogo da razmišljam ;)

    Volim i štok - kolu hahaha

    Kakvo je to vino bilo? Jel` slatkasto ili kiselkasto?

    OdgovoriIzbriši
  4. Faysal je primjetio ljepotu Australije, Bobo, i ja sam oduševljena svim fotosima kojima si nam pokazala ovaj dio Zemaljske kugle :)
    Imamo još par fotosa, a onda očekujemo ljepote Berlina kroz Draganino putovanje :)
    U pauzama vas vodim kroz Doboj, koji je još uvijek okićen, snijega nema, sunce malo proviri, kiša malko pada, a raspoloženje je na zavidno dobrom nivou :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno Bobo, hvala za tip o vinu. Ja cu sada da se bacim na istrazivanje nove oblasti-australijska vina, pa kad to savladam onda cu po Majinim kupinama, malinama, orasima, ljesnjacima i ostalim vockama sa dodacima alkohola.
    Nekako mi dolazi u sjecanje, kada se radi o birtiji i alkoholu, jedna nasa bosanska fora. Ne znam tacno odakle potice, mislim da se radilo o nekom nasem bosanskom filmu, gdje u kafani na zidu pise: "Nema sjedit nako"

    Majo, Majo, casa uvijek mora da bude puna, nece da se baci, znas onu nasu: "Jazuk je baciti". Pricao mi tata o jednoj konobarici koja je iza svakog gosta, ako bi kojim slucajem ostalo nesto alkohola (u Bosni je to skoro nemoguce)popila ostatak. Zena shvatila svoj posao ozbiljno i obavljala ga do kraja, pa da se ne baca :)))
    Bas nam je lijep program, malo Australija, pa Njemacka, pa kod kuce, a sto je najbolje u svemu - dobro raspolozenje.
    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas ste me lijepo oraspolozili i nasmijali...

    Svjetlana vina iz SA (South Australia), Adelaide i okolina- su meni najbolja. Jaca su od evropskih, ali nema veze, hehe..preporucujem!!

    Majo, e sad...nije bilo ni puno slatko, a ni kiselo, haha..eto vidis kako se razumijem..haha..

    Doduse, ja volim tamna vina i obicno pijem Cabernet Sauvignon i jedan od boljih je "marke" Penfolds, takodje iz SA, a kazu da je bogatog vocnog ukusa, ah,,,

    :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Svjetlana, ma orahovaču su sipali u one male čašice za rakiju, znaš one sasvim male, i sipa se puna, samo sam se ja našla "pametna", da kažem - ne bih punu, nego samo na dno... a mogla sam punu popit` koMFOrno hehehe
    Nisam znala kakvo je piće, sad znam ;)

    Ah, Bobo, ah :) I ja volim tamna vina voćnog ukusa :)
    A ne mogu ni ja više od jedne čaše popiti. Sasvim dovoljno da mi bude fino i da se zarumenim ;)

    OdgovoriIzbriši