7. sij 2011.

Paul & Fritz Kalkbrenner - "Sky And Sand" (Official Video)

Broj komentara: 6:

  1. Pozdravi Berlin Dragana :)

    P.S. i Berlince ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, hvala na tako slatkoj maloj paznji! Naravno da necu zaboraviti pozdraviti Berlin i Berlince!

    Nisam jos stigla da se spakujem, a ustajem oko 5h da bih stigla do Köln/Bonn Flughafen.

    Punim aku od digitalne kamere da mogu obaviti svoj zadatak na visini. :))))))

    Moj trip sam podjelila u dvije tematske cjeline - subota: shopping, nedelja: muzejsko ludilo. Izmedju ce da stane svo moje fotografisanje, muvanje, eating&drinking etc.

    Ako nije u pitanju F.R. s kojim jako volim da putujem, onda najvise volim putovati solo, jer mi to daje neogranicenu mogucnost izbora i nema konfliktnih situacija.

    Pripremila sam samo cizmice, jer treba izdrzati svu tu kilometrazu, a sada cu nastaviti dalje, pa sa kokoskama rano na spavanjac.

    Laku noc.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  3. hahaha
    Napravi nam koju fotku iz aviona.
    I uživaj :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tražim jednu lijepu pjesmu, po mom izboru :) da ti poklonim za put, ali je ne nalazim... ostaće ova po tvom izboru :)

    Biće ti lijepo, a ja jedva čekam da se vratiš :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @ Dragana -

    uzivaj u Berlinu! Toliko mi je drago da si dobro...

    " Cuvaj se mala " ,

    H.S

    OdgovoriIzbriši
  6. @ H.S.

    Najljepse hvala, ali zbilja nemam jasnu predstavu s kim imam cast.

    Generally speaking, ponekad mi je tesko rekonstruisati lik neke osobe iz rodnog grada iako mi ime zvuci jako poznato, a inicijali su jos tezi.

    Kada sam dobila message, prvo sam pomislila na lika "Djevojcice, imas nesto u kosi."

    Ne znam, nisam vidovita Zorka, niti vidoviti Milan.

    Na Bg televiziji B92 je bila jedna dobra emisijica "Marka-zvaka" i dva lika se dobro zezaju tako sto zapravo zezaju svoje goste. Tako su jednu emisiju posvetili "pipacima hljeba", obzirom da su pratili budnim okom kamere u jednom Bg supermarketu narod kako stiska, pritiska i pipa svaku veknu hljeba koja dodje pod ruku.

    U drugoj epozodi su bili kod vidovite Zorke i ona je demonstrirala svoju vidovitost tako sto je jednog od njih pitala: "Ti nisi ozenjen?"
    Lik je rekao: " Nisam." Zorka: "Pa, lepo sam ti rekla da nisi."

    Samo sto je Zorka zgrnula veliku lovu na takvim glupostima.

    Majo,

    mrtva sam umorna, javicu se kada dodjem sebi. Berlin je bio fantastican, stigla sam kuci i sada cu da spavam.

    Laku noc.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši