24. sij 2011.

Amra i Zubak: čestitamo vam rođendane pogledom na Museum at Checkpoint Charlie




2 komentara:

  1. Sada smo vec u US sektoru nekoliko metara udaljeni od tipa na Checkpoint Charlie. Za muzej nisam imala vremena, naspram muzeja su souvenir shops gdje sam se promuvala nekoliko minuta i kupila moju gotivnu majicu "I love Berlin".

    Na Unter den Linden se nalazi odlicna radnja Berlin Story - knjizara, souvenir shop i cafe - 3 in one. Pronasla sam masu zanimljivih knjiga kao npr. dizajn u DDR-u, igracke u DDR-u itd. Za moju biblioteku sam kupila knjigu "A woman in Berlin", ispovjest anonimne zene o njenom prezivljavanju u Berlinu od aprila do juna 1945. Vrlo potresna prica. Apsurdnost rata ili jos bolje reci - ratova. Tu se zavrsila moja posjeta Berlinu, jer sam nakon toga krenula na aerodrom. Nedostaje nam dio price od Checkpoint Charlie do Berlin Story. Ima tu jos dosta da se isprica...

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  2. S nestrpljenjem čekamo da nam ispričaš :)

    OdgovoriIzbriši