9. sij 2011.

Medicinska škola Doboj


Broj komentara: 9:

  1. Meni je tako lijepa ova naša Medicinska škola.
    Nije zato što sam išla u tu školu, nego je baš nekako lijepa. A i park ispred škole je prelijep. I sviđa mi se što su puteljci malo zarasli u travu. Baš mi se sviđa :)
    Lijepo :)
    I dan je prelijep :)
    Sunčano, sunčano, sunčano :)
    Volim vas sve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odavde smo otisli u svijet.
    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Da. Neki su otišli u svijet i tamo ostali.
    A neki su otišli i vratili se u ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislila sam na jedan drugi svijet, ne na granice. Bio je to jedan od drasticnih primjera prelaska iz jednog u sasvim drugi svijet. I danas se sjecam da su moji roditelji plakali citav put od Sarajeva do Doboja, a danas znam zasto.
    : ) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  5. A ja sam mislila na svijet, preko granice :)
    Nema veze.
    A bilo je lijepo u toj školi. Ja sam imala divnog razrednika, Emir Turalić, bio je stvarno super. Nisam ga vidjela nikad poslije, a voljela bih da se sretnemo. Prof. Ljiljanu Stojšić sam vidjela, antropologiju nam je predavala.
    Znaš koga još srećem? Sofiju i Iliju. Jesu tebi predavali?
    Prof. Bosu viđam, ona mene ne zna, psihologiju nam je predavala. Prif. Milka Stojanović: sh-hs jezik, i nju srećem.
    Viđam još jednu profesoricu, zaboravila sam joj ime, ima nadimak, a ne bih da ga pišem ;)
    Nicka sam vidjela jednom, obradovala sam mu se.
    On je u Austriji, vidi:

    http://www.schlaflabor-karabegovic.at/leitung.htm

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, Majo, puno se njih uopste ne sjecam. Meni su u globalu, sem jednog loseg primjera, svi ostali kao normalni i korektni ljudi u lijepom sjecanju. Ja sam voljela Zanu Krivokapic, predavala mi latinski i bila jednu godinu razredna, ali mi je jedan od nezaboravnih likova, koji mi je predavao sh-hs jezik. bio Salko Hadzikadunic. Mozda mi jos neko jos ipak dodje u sjecanje, ali shvatices, poslije mase profesora u Sarajevu i kasnije u Beogradu, sasvim je normalno da ih se ne sjecam.
    Sjecam se samo da je, kada smo presli iz starog u novi dio zgrade, bilo veliko cudo, mada se meni stara zgrada sa malim ucionicama vise dopadala. Nekako smo bili blize jedni drugima. U sjecanju mi je ostalo i gazenje snijega u borosanama i mokre noge, jer smo se presvlacili u podrumu skole, pa onda isli na praksu u bolnicu. Zbog toga sam stalno bila bolesna i te zime dobila tako puno injekcija. Nadam se da su barem danas djeci suve noge.
    : ) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Jeste i vi na praksi nosili one smiješne kape?

    OdgovoriIzbriši
  8. Jesmo, Majo, stirkali ih i nosili kao svetinju na praksu.
    : ) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  9. to je i moja škola:)

    OdgovoriIzbriši