31. sij 2011.

Doboj für Thomas :)

Broj komentara: 16:

  1. Konacno. Imacemo onda gdje da prenocimo.

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa dobro, ti bi mogla i kod mene da prenoćiš :)
    samo ne znam gdje ćemo s motorom hehehe, šalim se :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, Majo. A sta cemo za dorucak? Onakav sigurno ne mogu da dobijem kod tebe :)))

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Cudan osjecaj, moram priznati - u rodnom gradu u svojstvu turista.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  5. Lieber Thomas,
    ich hoffe, dass Du bald hier besser und schöner schlafen kannst. Ich habe auch heute gehört, dass eine neue Garage für die Motorräder gebaut wird. Das Frühstück bleibt wie früher. Dann, wann kommst Du nach Doboj?
    Liebe Grüße
    Maja
    :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Doručak..., voliš ti maslac i marmeladu? Jaja, viršle, burek?
    Burek ćemo. Može?
    Ja ne volim jogurt :).


    Znam Dragana... razumijem te potpuno... da je to samo rodni grad, bilo bi lako, ali to je grad tvog djetinjstva, tvoje mladosti, grad pun tvojih uspomena...
    Šta ti voliš za doručak? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Majo,

    evo mene nakon prvog februarskog dezurstva, parkirala sam se s cappuccinom da mogu da na tenane pripovjedam.

    Najbolji dorucak u mom zivotu sam jela u jednom Spa hotelu u Bristolu, UK nakon polozenog PLAB. To je bio poklon UK stranim doktorima koji su uspjeli da se strucno dokazu u drugacijem sistemu rada kakav je u UK.

    Dodjem u Bristol uvece, potpuno razocarana kada sam vidjela bus stanicu, mislila sam da sam u nekoj zabiti, a to je ipak jedan od gradova za koji se culo, bar po muzici - Tricky, Portishead etc. Samo taj prvi utisak je bio nebitan u ovoj prici.

    Hotel je bio extra, u lobbyu je bio na nekih 10ak m bazen i sjedili smo svake veceri s druge strane stakla na udobnoj sofi i zezali se dok se iza ledja leluja vodica u bazenu. Nazalost nigdje kupaceg (to se rijetko pakuje za UK) i ostade mi samo zelja pusta.

    Dorucak: svi sastojci full English breakfast - eggs, bacon, beans, tomatos, mushrooms,hush browns, sausages, mada uz to idu jos i cerealije i to citave planine, toast, buter, marmelada od citrus voca (orange, lemon, lime).

    Za kontinentalce je bilo sireva, razne sunkice, salame - polutrajne, pa dzemovi, nutelica, peciva, toast, kroasani, voce svjeze, kompoti od voca etc.

    Znam samo da nakon toga nisam mogla da hodam, hahahaha

    Sta vise volim, ne znam ni sama. U Parisu sam jela French dorucak u preslatkom hotelu Chatillon, Alessia (Paris, Arrond. 14). Komad bageta, mali kroasan, mali pain au chocolat, buter i dzem od narandze, c. latte. Teta koja tamo radi me je odusevila svojom ljubaznoscu, od prvog jutra je zapamtila sta volim i svakog jutra me je kasnije cekao dzem od narandze i c.latte.

    U Vienni "Le Bol", e tamo se bas dobro jede - francuski bisto divno namjesten, malo rustikalno, pun ljudi, sto se obicno treba rezervisati kako je tamo dobro. Bio je februar, bila sam citav dan u Leopold Museum zbog radova mog omiljenog slikara Egona Schielea i trebalo mi je puuuuno energije. Lokal sam otkrila spontano i usput i takva mjesta mi uvijek vise znace od onih koja mi neko preporuci.

    Odlucila sam se za French varijantu - baget, kroasan, buter i marmeladu - mix od kajsija i egzoticnog voca, plus domaca susena kobasica, c.latte i orange juice. Onda su me neke tete kopirale kada su vidjele sta sve kod mene na tanjiru ima,hahahaha

    Moja formula za dobar dorucak bi bila: kafa, sok, dobro pecivo, sir/suhomesnato, buter, dzem/med. A onda na jogging ili u gym! ;)))))

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  8. To je to Dragana, univerzalna formula za doručak, samo za džoging nisam sigurna hahaha, a joj kad sam ja zadnji put potrčala?...
    Ja sam završila s trčanjem, samo šetam :)

    A ovaj doručak u Spa hotelu u Bristolu je bio stvarno ekstra i za pamćenje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Re: dorucak u Bristolu

    Nego sta, bilo bi dobro ponoviti ga, hahahaha

    E, dragi prijatelji, odoh ja u nedelju na cevape. To je hit ove nedelje. Citavu radnu nedelju jedem kao pticica, al' nedelja stize u obliku cevapa!

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  10. Liebe Maja,

    vielen Dank fürs Foto.

    Irgendwann komme ich wieder mit dem Motorrad nach DO und werde mit Dir im Hotel frühstücken.
    Der Kaffe trinken wir im "Konsum".

    Liebe Grüße an alle

    Tom

    OdgovoriIzbriši
  11. Lieber Tom,

    ich freue mich sehr :)

    Liebe Grüße
    Maja
    :)

    OdgovoriIzbriši
  12. A "naš" hotel? Čiji je sada?Renoviranje će,nadajmo se,biti završeno,ali kada..?

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja sam samo vidjela da se renovira, ne znam čika Aleksa na ostala pitanja da odgovorim.
    Djeluje mi da će renoviranje biti brzo završeno, jer rade "punom parom."

    OdgovoriIzbriši
  14. Eh,pa da...i ja puno tražim...Nisam ja,draga Majo,ni očekivao odgovore od tebe...Ti samo "slikaj" :)...samo će se kas`ti... :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ma ni govora, ne tražite puno :)
    Problem je samo što između mnogih priča, ja ne znam koja je istinita. Pa da ne bude dezinformacija, onda bolje ovako :)
    Veeeliki pozdrav :))))

    OdgovoriIzbriši