5. sij 2011.

Ko se smije spustiti? ;)

4 komentara:

  1. Joj, Majo, pomozi malo, a gdje smo mi to sad?

    :) Svjetlana

    P.S. Imas li vijesti od Bobe? Ovdje stalno javljajau o velikoj poplavi u Australiji, a ja ne znam da li ona zivi u poplavom zahvacenoj oblasti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej Svjetlana, Svjetlana, kod spomenika smo, u parku :)

    Boba je dobro, trebalo bi da je kod Slađe u gostima, poslala nam je slike, sutra ću ih objaviti.
    Pozdravlja sve :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, Majo, tuga prava da ne prepoznah park. Reflektor me trebao sam po sebi navesti na park.
    Mi smo se kao djeca iz "Mobilije" sankali kod Vatrogasnog doma. Pokusavam stalno da se sjetim tog brdasceta, ali mi nikako ne dolaze slike u sjecanje, jedino sam se sjetila da smo se tu sankali.
    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo vam je brdašce bilo za sankanje :)

    OdgovoriIzbriši