19. sij 2011.

Evo ručak, ko će jegulje, a ko blitvu? ;)


Broj komentara: 7:

  1. Bobo, hvala, ovo je iz restorana? Sve su lijepo pripremili i servirali, djeluje ukusno :)

    Ja ću luk ;) Zezam se, ja ću se solidarisati sa svima, i to rado :)
    Sve ću, i jegulje, da smanjim porciju Svjetlani, i blitvu, da smanjim porciju Muretu i salmon da smanjim porciju Bobi :)

    Hajde ljudi, ruuučak :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A salmon je losos?
    Mislim da Njemci jedu sirov losos, jel` tako? Ja ne mogu tako sirovo, ali ovaj bih mogla, čini mi se da je dobro pečen. Punjen je rižom?

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedu, Majo, Lachs (losos), mada se covjek i tu mora cuditi. Nikakav ukus, masna riba i opterecena teskim metalima.
    Nego imal`gdje nase "pastrve"?

    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Lachs, tj. losos, odn. salmon :) sam probala. Sirov mi nije lijep, Njemci to jedu sa crvenim lukom, ali ja nisam mogla... Ja volim ćevape s lukom ;)
    Ali ovaj Bobin bih rado probala, djeluje mi mmmmljac :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotke su divne, prosto mame, ali sam danas na sladoledu, jer mi se tako hoce. Ne da mi se jesti klasicni rucak nakon 2 busy on calls u tri dana, pa sam se bacila na divnu kombinaciju sladoleda Movenpick - Creme Brulee i Wiener Melange, kada se doda kombinacija malene maline i borovnice - heavenly, ali ne mislim na plasticnjake iz supermarketa nego prave vockice.

    Kaze meni jedna frendica kako joj treba recept za ajvar, ne kapira ona da je to mission impossible u Njemackoj. Sestro slatka, nema ajvara bez paprika iz Leskovac. Cuj, ajvar usred Njemacke!?

    Za Bobu jedno pitanje. Da li se u Australiji pravi Pavlova (beze torta s puno slaga i voca)? Nekada davno sam gledala na telly reportazu da su u Australiji smislili tu poslasticu u cast dolaska primabalerine Ane Pavlove. If yes, mogla bi nam poslati jednu fotkicu.

    Dragana

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sad nisam razumjela koji je to sladoled...
    joj i ja bih mogla sladoled :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Za sladoled uvijek, posebno ako ima i borovnice.

    Jeste Dragana, Pavlova je "odavde". Meni zna biti preslatka, volim samo vocni dio, haha... Imacu na umu Pavlovu.

    Eto, nisam obratila paznju, da pricam o lososu...Ovaj gore, sa lukom, je sa rostilja, njam...a, desno na istoj fotki, je salmon sushi.
    Taj svjezi, sirovi, ovdje je najbolji sa Tasmanije i u malim tankim kriskicama, kad se polimuni, na peceni hljeb/toast prolazi sigurno, doduse tasmanijski nije tako jakog ukusa..

    OdgovoriIzbriši