19. lip 2010.

trotoar kod Doma zdravlja

Broj komentara: 16:

  1. Radni naslov:
    Rupetina na trotoaru kod Doma Zdravlja i vaznost hitne sanacije

    OdgovoriIzbriši
  2. Imas ti Bare u Doboju kao naselje, ali bas i ne mora kod Doma Zdravlja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma nisu to iste bare. Zamisli da zakrpe ove rupe, onda bismo išli samo pravo i bilo bi nam sve ravno, skoro k`o u Holandiji hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ravno ti je i kad obilazis oko rupe. Nigdje se ne penjes :)))
    Hocemo da se rupa sanira!
    U potpisu:
    Narod :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma nije rupa tolika, izgleda na slici veća nego što jeste.
    Ja sam je tek na slici primjetila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa draga Majo, eto jednu trecinu trotoara zauzima...
    Hajd' dobro, i ja se nasao komentarisati...

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da je plitka rupa, samo je estetski nedostatak, ali otići ću danas do nje, da procjenim. Joj Mure, Mure hehehe

    OdgovoriIzbriši
  8. Majo vidis da ne mozes da se boris sa ovim koji previse kritikuju.Sve je mnogo ljepse i vidi se da se grad sredjuje u odnosu sta je prezivjeo (mislim na godine) rata.Ti svoj posao radis bas uspjesno i hvala na svemu.Ne mogu da vjerujem da je drvece pored Doma zdravlja toliko poraslo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Auf...
    Ako "ovi koji previse kritikuju" nisu u pravu, nisu u pravu ni "oni" koji se vade na rat koji je zavrsio prije 15 godina.
    Al' dobro...Neko vidi drvece, a neko rupe na putu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Slađo, sve kritike na blogu su dobronamjerne :)
    Grad je lijep, ali može da bude još ljepši. Za saniranje ove rupe ne treba više od 15 min.

    Ja sam postala apatična, ali vi niste, vi sa strane mnogo objektivnije možete reagovati, naravno sa dobrim namjerama, kao i do sada, a sve u cilju ljepšeg sutra :)

    Nije ovo moj posao. Ja sam se školovala za rad u zdravstvu i vaspitno - obrazovnim ustanovama.
    Blog je moje slobodno vrijeme, koje rado provodim s vama :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobro eto ja ispadoh kriva.Nisam ni mislila da ti je to zanimanje odnosilo se na to cime se bavis u slobodno vrijeme a i to je posao.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ma što bi bila kriva? hehehe, hajd` ne zezaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. A ovo za posao... bilo bi super da mi je ovo posao :)
    Svi se mi znamo, dobre su nam namjere, nekada dođe do nesporazuma, a to začas riješimo :)
    Slađo :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Al` Mure je sasvim u pravu, a složićeš se i ti sigurno, kad kaže, da je rat završen prije 15 godina!
    Ne možemo nemar opravdavati nečim što je bilo prije toliko godina...
    A i ti si u pravu, kad kažeš, da je drveće naraslo, i razlistalo, lijepo izgleda :)

    OdgovoriIzbriši