3. lip 2010.

sunčano :)



Broj komentara: 11:

  1. Hehe, kako fina slika. Ovo Sunce kao da se prelilo na tebe preko drveca. Gutljaj sunca za tebe :)
    Ugrijace i kod vas...mora.
    Danas je ovdje predivno vrijeme bilo.
    Nestvarno lijepo za ovu zemlju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubomoran sam, u BL-decembar.. :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je drago Mure, da ste imali lijep i sunčan dan :)))
    Mislim da i kod nas dolaze topliji dani, ali za svaki slučaj, kad ti se pruži prilika, puhni koji zračak sunca ;)

    A onda će stići i do Banja Luke. Kolega blogeru, ako sutra kod vas bude sunčano, to smo vam mi poslali :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva i druga slika su slikane sa istog mjesta (kod nekadašnjeg Doma JNA), a na trećoj slici se vide izlozi sa slikama maturanata na panoima.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kolegice blogerko :) ništa nije stiglo :(

    Nema druge, nego da svaki dan nekoliko časova gledam fotke ovde, na kojima je sunce, da ne padnem u potpunu depresiju..mislim, alo, već osam mjeseci je neprekidna zima.. :(((

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobar dan :)
    Nakon najhladnijeg maja u zadnjih 20 godina, ovaj juni je poceo divno. Jucer se moglo i dobro izgoriti, a danas je trenutno preko 20 stepeni ("obecali" su i preko 25 tokom dana) i sve se blista. Najbolje je to sto se i za weekend ovakvo vrijeme ocekuje.

    Dokle cemo mi ba o vremenu?
    :)
    Bolje da vidimo ko je sve maturirao :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nije moglo ni stići kolega blogeru, jer je i kod nas oblačno. Mure, zadržao si svo sunce ovog svijeta :)
    Slabo si puhao ;)
    Pošalji nam koju sliku sunčanog Roterdama.
    A ja ću slikati maturante.

    OdgovoriIzbriši
  8. Evo ti ova srecna porodica. U njoj oslikaj ljeto :)

    http://img413.imageshack.us/img413/504/p6021037.jpg

    http://img268.imageshack.us/img268/4865/p6021042.jpg

    OdgovoriIzbriši
  9. Ljeto oslikano, skoro pa je i stiglo sa tvojim slikama :)
    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma to sam ja ooogromno energetsko polje poslao niz ravnice Holandije, preko Alpa i Krcevina za Doboj :)

    OdgovoriIzbriši