17. lip 2010.

nakon ljetne kiše ;)


Broj komentara: 6:

  1. Sinoć smo imali kratkotrajnu poplavu na ulicama grada.
    Danas, kao sto vidite, nema poplave :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhh, u BL je juče bio potop..pokisao sam k`o mali miš :)

    A prva slička ti je super ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala kolega :)
    Dođe li do vas ikad` ono sunce koje smo vam poslali?

    OdgovoriIzbriši
  4. Uhuhuu...pravi potop :(
    I vidi ti nje djavola i po takvom kijametu ona izasla da slika :)

    5 za hrabrost i pozrtvovanost :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma to je sitnica, naduvam čamac, veslat` znam... hehehe

    Zezam se, Mure :) Trotoari nisu bili pod vodom, samo neke ulice, a voda se brzo povukla. Sve je kratko trajalo, možda pola sata.

    Malo mi je nezgodno, ali nisam ja slikala, Anja je bila napolju, pa je usput škljocnula koji put za nas.

    Hoćeš mi sad uzet` onu peticu za požrtvovanost i hrabrost?

    OdgovoriIzbriši
  6. Nema govora :)
    Anji 5+, a svi smo mi nekad prepisali..iz dobre namjere.
    :)

    OdgovoriIzbriši