16. lip 2010.

Mure, kad će vruće kifle? ;)

33 komentara:

  1. Hehe, eh, moja Majo...
    Sto se ono kaze u pjesmi:
    "Nema vise moj jarane.."
    :)
    Sad ima finih "gotovih" kolaca u onim plasticnim kutijama. A znas li da sam jednom kod tebe u onoj velikoj bivsoj "Izborovoj" prodavnici kupio sjajne "cupavce"..pretprosle godine cini mi se...
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma pusti pjesmu, moj jarane, juče si pričao o kiflama hehehe

    Čekaću ja, možda dođe Dobojkin tamić s mirišljavim, vrućim kiflama ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tamić se piše velikim slovom...

    OdgovoriIzbriši
  4. Svejedno je kako se pise, kad nema onih kifli i onih pereca vise :)
    A ima na kiosku kod pekare,preko puta Sloginog stadiona :) Nigdje vise se ne prodaju te kifle iz dobojske pekare..
    Pokvario se Tamic :(

    Jede mi se lubenica, a to znaci...da cu svratiti kasnije kod Turcina na cosku. Ima da mu kazem:
    "Abe, bir karpuz"
    :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma prodaju se :)
    Tamić je k`o nov, malo mu fali ;)

    Vidi, ti to govoriš i turski hehehe
    Ti si Mure, prava sveznalica. Ja sam se na njemačkom sporazumjevala u turskim radnjama u Njemačkoj.
    Imali su Fladenbrot, a to su odlične lepine, veće od naših lepina, jedino je Fladenbrot podsjećao na naš hljeb.
    A imali su i dobre paprike. Hej, pa oni su imali i maline i kupine.
    Veoma su ljubazni bili, uvijek nasmijani.
    Joj, znaš šta sam ja još kod njih obžavala? Doener :) Joj kako je bio ukusan, uvijek sam naručivala sa svim prilozima, paradajz, krastavci, kupus... sve i još ljutu papriku mljac. Sad bih jedan smazala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uff, ma znas i ti turski ako ga ja znam :) Zna svako.
    Ko ne zna za: kasiku, corbu, burek, sogan (luk), dolmu (paprika), patlidzan, karpuzu (lubenica), japrak, baklavu, kajmak..:)
    Jabuka je Elma, a kruska je Armut, banana je Muz, sljiva je Erik... ;)

    Ima tu jos kamara rijeci, ali da znam govoriti, ma nema sane.
    Znam pozdraviti, upitati za zdravlje i to je sve.

    Ma suti da njih nema zeljeli bi mi sve. Voce i povrce dovlace iz Turske i ovdje prodaju, a da ti ne govorim o artiklima iz bivse YU.
    Zivot bez njihovih pekara ovdje bi bio pakao za nas koji volimo to :)
    Onbi za lepinu kazu PIDE.
    A Donner je razvaljenje :) Jedino je bolja peka od Burger Kinga, ali fakat donner je ufff...:)
    Jos kad te znaju pa ti natovare u njega mesa za tri porcije :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ako znaš reći i volim te, smatraćemo te poliglotom hehehe.
    Ja sam svaki dan prolazila kraj ove turske radnje, u komšiluku je bila, tako da smo se poznavali, pozdravljali i Doner je onda bio sa svim extra hehehe. Da, oni su imali Vegetu, jedini u Nbg.

    A kod Talijana, i oni su mi bili komšije, kod njih su pice bile naj ♥, što je i za očekivati. Znaš kakvu su imali piceriju? Prelijepu, zvala se La Comedia. A dozivljaj super, vidis ih dok razvlace tijesto, u vazduhu, znaš ono, baci u vazduh, pa ga dočeka na prstu ili dlanu, pa vrti dok se ne oblikuje kako treba. A svi nasmijani. Poslije njihovih pica sam bila žedna, slan sir bio, al` su dobre pice, najbolje :)
    Jednom sam odlučila da se počastim nekim posebnim jelom, konsultujući se s konobarom Talijanom i na njegov prijedlog odlučim se za Austern. Ni sad nisam sigurna da znam šta sam jela. Mislim da su gljive. Bilo je preukusno :)
    Svjetlana će znati sigurno šta je to, samo da nisu školjke hehehe

    Mislim da smo bliži gurmanima Mure, nego poliglotama hehehe

    OdgovoriIzbriši
  8. Seni seviyorum se kaze "Volim te" na turskom :)

    Plasim se da si ipak jela skoljke :)
    Pa znala si valjda...

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh jest` im to teško izgovoriti hehehe

    Ma ja mislim da su gljive bile.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehe, mozda je bilo i gljiva, ali ako si jela pizzu sa imenom Austern, onda si jela skoljke :)
    Ma nema veze, ako je bilo dobro kao sto kazes onda nije bitno vise :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mure, šta si jeo na onoj večeri s kolegama s posla kod Kineza?
    Vidjela sam, jeo si liči :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa dobro...ako je bilo u imenu Pilze, onda imas bas takvu vrstu gljiva. Onda je 100% gljiva :) Znas ona lisnata gljiva..
    Onda ipak nisi jela skoljke :)

    Eto vidis, a da je bilo neko FLEISCH, ovo se ne bi desilo :) Ovo putesestvije, jest'-nije :)
    Nema ba..meso je meso :) a trava je..sjeno :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja, ja..lychee sa sladoledom i ananasom :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Majo, jeste bile su skoljke. I meni se dopadaju i vrlo su ukusne. Cijena po komadu negdje oko 1 €. Njemacki snobovi kad zele da budu in kazu da su jeli Austern i susi. Za skoljke mogu da razumjem, ali susi mi se nikako ne svidja. No o ukusima ne treba raspravljati, jer kao npr. Mure on voli samo zelenjavu, pravi vegeterijanac.
    :)))Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  15. Ime je bilo umjetničko.
    Nisu se gljive spominjale, al` nije važno, ma gljive su bile sigurno.
    To je bilo nešto najukusnije što sam pojela, nema mesa tako ukusnog ;P
    Ništa FLEISCH hehehe

    OdgovoriIzbriši
  16. Svjetlana, nisam vidjela tvoj komentar, pisale smo istovremeno.

    A joj, školjke...
    Draže bi mi bilo da su gljive, al` nema veze, vrijedilo je probati ih.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  17. I ja tebe volim Svjetlana :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Pa barem smo ovako zajedno, nema veze, samo ti pisi. Samo me brine gdje je Mure i da li ce donijeti kafu na vecerasnju zurku?
    :)Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  19. Utakmice su završene, sad će on s kafom :)))

    OdgovoriIzbriši
  20. U ova doba samo bosanska kafa sa komadicima Toblerone cokolade za "uz kafu"...

    Mislim, jedino ako nema sta light, ili na bazi vegetacije...
    Da sameljem soju? A mog'o sam u tom slucaju narendat' malo kokosovog oraha. Kazu da radi kao prirodni laksativ, AKO je gore ponudjena kafa u granici Vase Inspekcijske Kontrole i Nutricionog Drustva "Zeleno Zakeralo"...
    :-P :)))

    OdgovoriIzbriši
  21. Ne melji soju, daj ti nama ovu domaću kafu :)
    I toblerone ćemo, domaći ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Domacu kafu?
    :)
    Pa nije sljivovica draga Majo, nego kafa :)
    Ide, ide...

    OdgovoriIzbriši
  23. Ne komplikuj, sve je to isto, kafu ćemo :)))

    OdgovoriIzbriši
  24. Steta sto nemam vise onih marokanskih kolacica uz ovu nasu kafu..:)
    Hoce li moci ovaj jedan Toblerone na nas troje?
    I gdje je sad Svjetlana?
    Njoj sam spremio istu kafu kao i nama, ali dodao sam malo zacina, bas onako kako vole Marokanci...
    Neka je zeleno, pa i u kafi :)))

    OdgovoriIzbriši
  25. Ma pusti Marokance, pijemo kafu bez ičega. Do sad smo je mogli i popiti hehehe

    Toblerone može :)

    Al` nema Svjetlane sad, sačekaćemo je :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Mili moji, hvala sto ste cekali, ali Velicanstvena odlucila da i ona u sitne sate nesto popije, pa to trajanlo, trajalo,...
    Osjecam se pozvana na kafu, pa cu se pridruziti, ali moze meni i ratluka sa ruzom.
    :)Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  27. Imaš Mure ratluk?
    Ja imam s orasima hehehe

    OdgovoriIzbriši
  28. Ma ako nemam sad, kupicu nam :) Dotad cemo te tvoje sa orasima "rasputiti" gdje treba Majo :)

    Svjetlana, poljubi nam Velicanstvenu Princezu Ninu, a mi smo tebi kafu ostavili u plasticnoj casi sa poklopcem...a imas u kuhinjskom papiru i dva cupavca umotana...eno na frizideru :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Ba ste zanimiljivi,volim vasu konverzaciju i sale.Samo nastavite tako...

    OdgovoriIzbriši
  30. Sladjo, dobro kaze Maja. Pridruzi nam se i ponesi vise veza blitve za Mureta. Za cupavce cu se ja pobrinuti, kad se najede Mure 5-6 veza blitve dacemo mu jedan cupavac.
    :))) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  31. "Jao si ga tebi sino, probudio si velikoga Sinalaga!"
    Ovako su oni carobnjaci iz crtanog filma upozoravali Eustahija Brzica da ce biti kaznjen kad ga je val vode izbacio u Irsku :)))
    A ja kazem na to:
    Ni doktorica Krista Brinkman, a ni Oberschwester Hildegard iz Klinike Schwarzwald me ne bi ovako trenirale sa tom bLJatvom, pardon, blitvom :)
    Jawohl!
    :)

    OdgovoriIzbriši