4. lip 2010.

Maturanti na panoima u Doboju






Broj komentara: 7:

  1. Nije trebalo ovako da izgleda, ali nema veze... Vidi se ono što treba da se vidi, a to su neki od mnogobrojnih dobojskih panoa sa slikama učenika koji su maturirali.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma odlicno izgleda. A sada da vidim sve polako :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa da..uslikala si i pano na kojem je i moja rodica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma zezaš hehehe, ko je rodica? :)
    Pa što mi nisi rekao?

    OdgovoriIzbriši
  5. Kazem ja, sacu polako da razgledam, hehe :)
    Pa znas da ja imam specijalna cula, mislim...osjetim i saljem lijepo vrijeme, pice i klopu, tjeram vjetrove, nagovjestavam penzije, hipnotiziram drvece i zivotinje...:) :-P

    Eno je..Gimnazija Jovan Ducic, prvi red, treca sa lijeve strane :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Znam da si takav :)
    hehehe

    Otići ću da ponovo pogledam pano :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidjela sam, baš je slatka :)

    OdgovoriIzbriši