11. lip 2010.

malo hlada i malo ljubavi ;)

Broj komentara: 6:

  1. Heheh, ma vidi ti kako on rukom lijepo oko njenih ramena:) E, sad je trik kako da je navikne na to, i na malo vise, a da se dama ne uvrijedi..:)
    Hehe, valjda ce mu uspjeti :) To ce morati u sljedecim danima usavrsiti :)

    A ja pozdravljam ekstra sve posjetioce i radujem se novom licu bloga :)
    Lijepo, prelijepo :)
    Prva asocijacija mi je bila...svjezeee, i visnjeee :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepo. Svi smo mi tako pocinjali, na klupi i u nasem parku.
    :)))Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo je, i mene uvijek podsjete na nas... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mure, drago mi je da ti se sviđa novo lice bloga :)
    Izbor za promjene dizajna je veliki, veći nego što je bio, to je nešto novo, od danas :) Ima čak i kao pogled kroz prozor, pa između ostalih i da kiša pada. Imaju i maslačKi hehehe
    Nema šta nema :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super slička, svidja mi se drvo :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolega blogeru, i meni se sviđa drvo :)
    Njegova krošnja je napravila hladovinu, a u toj hladovini je klupa, a na klupi zaljubljen par... hehehe

    OdgovoriIzbriši