28. lip 2010.

kolači u Mlb :))



Da produzimo setnju kroz Mlb...ovo je atmosfera u toku dana.
Houptaun Tea Rooms imaju ekstra kolace.

Broj komentara: 5:

  1. Jeste da je daleko Bobo, i da covjek mozda na toj daljini vise pati i kopni za rodnim krajem i dragim licima iz svog zivota, ali meni je nesto drugo u vezi sa Australijom uvijek bilo na pameti. I rekao sam vec jednom cini mi se, zasto mi se Australija svidja, onako za utjehu :)

    Pogledajte vi tu sirinu gradova i cistocu. Ma da se covjek razboli.
    Toga u Evropi nigdje nema.
    Pozdrav tebi Bobo i lijepom Melbourne-u :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je sve mnogo lijepo, dopada mi se Melburn :)
    Hvala Bobo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, Bobo, za lijepe fotke.
    Da li ima nesto sto je tipicno za australijsku arhitekturu, nesto starije i izvorno?
    Mene jos interesuje priroda Australije i ta blizina divljini.
    Pozdrav i :)Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Svjetlana, nema bas tipicne australijeske arhitekture, jer i ono starije je relativno "mlado" u odnosu na Evropu - sve je izgradjeno u posljednjih 200 godina od kako su evropljani poceli naseljavanje.

    Sve tipicno i jeste vezano za australijsku prirodu i "aboridzanski" art, muziku ili usmena predavanja tkz. "Dream time". Nisu bili graditelji, vjerovatno sto su zivjeli potpuno u skladu sa Majkom prirodom.

    Kad budem u prilici da fotografisem nesto tako, nema problema,..

    Poz..

    OdgovoriIzbriši