22. lip 2010.

kabanice su dovoljne na ovoj kiši :)

Broj komentara: 17:

  1. Slučajan susret sa simpatičnom djevojkom, čiji mezimac neće pokisnuti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo postaje sve vise i vise opasno.
    Ne znam jesi li vidjela slike od Medine na FB, ali Teslic je potopljen...
    Boze sacuvaj...
    Pa jel' pada jos kisa? Kakve su prognoze?

    OdgovoriIzbriši
  3. Još pada kiša, prognoze su, da će sutra popodne prestati.
    Za sada u gradu nema poplave, sem onih jučerašnjih (one dvije ulice i ulica kod Opštine).
    Oko Doboja ima.

    Nisam vidjela slike, pogledaću.
    De ti Mure nama koji zračak sunca pošalji, rastjeraj ove oblake ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad je 22:30, isto ulice izgledaju kao na današnjoj slici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma saljem sve sta treba..
    I sunce i lijepo vrijeme, samo da se kutarisete vodenih problema.
    Danas je bilo ovdje lijepo i vrijeme za majicice i kratke hlacice, i evo sve to tjeram preko Njemacke, Austrije Slovenije i Hrvatske za vas :)

    OdgovoriIzbriši
  6. hehehe, e jesi dobar :))))

    Sad ću ja nama kafu pristavit` ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, mogla si vala..:)
    Nisam pio od jutros..

    OdgovoriIzbriši
  8. Sad sam pregledala one slike. Kod njih je prava poplava.

    Ja sam danas predveče bila na Ušću, rijeke su nadošle, dvorišta u blizini poplavljena.
    Doboj nije poplavljen. Danas su u toku dana riješili i ove tri ulice koje su juče i jutros bile pod vodom. Ispumpali su odvodne cijevi. Tako da nema ni tu poplave.
    Kiša malo pada, al` sad kad si ti poslao to sunce, neću ni da razmišljam više ;)
    Jel` dobra kafa? ;)
    Gdje li je Svjetlana, opet ćemo joj ostaviti u čaši s poklopcem na frižideru, ako ne dođe ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bice ako Boda valjda sve ok...
    Kafa je super, a ja castim sa appelflap-ima :)
    Piroske sa filom od dinstanih jabuka :)
    Za Svjetlanu ima uvijek kafa u rezervi, a evo i appelflap :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Mili moji, na dezurstvu. Brojim vec posljednja dezurstva, ostalo ih jos samo tri. Unaprijedili me, nema vise dezurstava, sada samo sjednice i ostale "vazne" price gdje se prica puno, a ispadne uglavnom malo cega produktivnog. Osjecam se kao staro gvozdje, jer eto prodjose i moje burne noci.Punih petnaest godina proletjese tako brzo. E sad bi mi stvarno sjela jedna kafa. Uzgred, juce sam konstatovala da uopste nemam razloga da stavljam majice kratkih rukava u prvi red u ormaru, jer ljeta nama pa nema.
    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo nama dobar razlog da se počastimo :)
    Bravo Svjetlana, čestitamo :)
    Mure, bravo, najviše volim piroške s dinstanim jabukama :)

    Ja bih sad ljudi stvarno mogla i kafu i piroške hehehe

    Ne vjerujem Mure da će do Doboja doći, daleko je. A sutra su najavili razvedravanje :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa cestitam od srca Svjetlana :)
    Iako se tebi izgleda "ne svidja" promocija, meni je svejedno drago :)
    Izaci ce to iz tebe sto sad osjecas u prvoj godini na novoj funkciji.
    Presaltaces se ti i opet ces i tu biti workaholic :)
    Sad sjedi da kafu popijes...
    Moras se sad navikavat' na kafe, hehe :)
    Doce ljeto vidjeces. Kod nas je pocelo vec :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala na cestitkama. Rado bih ja to sa vama lijepo proslavila, kafa obavezno za nas, za Maju sladoled, za Mureta zelenjava :))).
    Meni je pored "Price", desetki na faksu,raznih nagrada i priznanja, stipendija i uvijek samo uzlazne linije u poslovnom zivotu, ipak najveci uspjeh Nina Prva Velicanstvena.
    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa naravno, Nina I Veličanstvena je zasluženo na 1. mjestu ♥ :)

    Joj, Svjetlana, može i Mure dobit` sladoled? Kako će zelenjavu s kafom... ;)
    A on voli voćne sladolede :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Moze, Majo, prvo kafa, pa onda puno zelenjave (npr. tikvice, paprike, rastika-sve skuvano u jednom loncu), pa sladoled. Vocni.
    :)Svjetlana
    P.S. Sad ce on, fudbal je za veceras zavrsen.Moram da vam se pohvalim kako sam proslog petka isla super u soping. Igrala Njemacka protiv Srbije, radnje prazne, a ja svuda bez problema mogla da probam stvari, jer nije bilo nikoga u gradu. Cudo je taj fudbal, skoro da ga zbog tog petka i zavolim:)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Trazim operaciju nosa i produzenje jezika. Potrebno i korito.
    Sifra: Muuuuu-re.

    Odo ja na stanicu...

    OdgovoriIzbriši
  17. Ma pomoću ti ja, a i Svjetlana će, smazaćemo mi to začas ;)

    Na koju stanicu?

    OdgovoriIzbriši