5. svi 2010.

Turnir je odličan :)



Broj komentara: 6:

  1. Turnir je ekstra, ali nam vrijeme ne valja. Kiša pada u Doboju. Ovo nam je od vas prešlo hehehe

    Mure, ova treća slika je samo za tebe :) da vidiš ko igra ;).
    Izložen je plan, kad ko igra, sve sam slikala, ali nisu slike uspjele, jedina na kojoj se koliko - toliko može nešto pročitati je ova treća.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, pa jeste...poslao sam ja lose vrijeme, i zato sam danas uzivao u predivnom suncanom danu ovdje :)

    Zao mi je sto je kisa pokvarila turnir...Pa kakvo je vrijeme za sutra predvidjeno?

    Dobro je, i ovo se moze donekle vidjeti. Nego, gdje spavaju teniseri?
    Onaj hotel kod trznog centra u blizini SSC? Imas li info mozda?

    OdgovoriIzbriši
  3. Jel` to lijepo Mure? ;)
    Jest` da volim slušati dobovanje kiše, al` ne šalji više ;)

    A šta misliš, što je kod vas sunčano ? :) hehehe
    Sad ću da se predomislim, drž` se sunca dok ga još ima ;)
    Ma neću :) Uživaj Mure :)))))

    Sutra će biti isto ovako, samo još hladnije.
    Ne znam gdje spavaju, ali raspitaću se.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sunce i plavo nebo bez oblacka, ali samo 13 stepeni i sutra :)

    Hajde de..evo puhnuo sam da bude lijepo vrijeme i kod vas :)

    Lijepo, lijepo..:)

    Ima li i koliko posjetilaca? Vidim da je besplatan ulaz..
    Pice, kafa, muzika...kako to ide?
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa ima, ima svega, muzika je sinoć bila live, ima i restoran, fino sjedneš popiješ što želiš, sad će i sunce doći ako si dobro puhn`o, ako nisi, puhni još jednom ;)
    Hoćeš doć`?

    OdgovoriIzbriši
  6. Pffff-pffpfpfpfffff :)
    Onesvjesticu se koliko pusem :)
    Hehe, polako...docu kad dodjem :)

    OdgovoriIzbriši