14. svi 2010.

Svjetlani za rođendan, mnogo sreće i sve naj, naj, naj ♥


Broj komentara: 8:

  1. Idemo u kino za rođendan ;)

    Zubak, ne smeta što sam slikala plakat s predstavama?
    Htjela sam vam pokazati da u "Pevaj brate" igra Milan Kalinić, zato sam slikala plakat.
    On vodi emisiju "Sve za ljubav", ako gledate. Jel` gledate?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo su sjajni repertoari sjajnih filmadzija poput Kovacevica. Tu je izmedju ostalih i Brstina (Milenko iz "Vratice se rode").
    Ma, ovo ja ne bih propustio ni za sto.
    Nemam pojma Majo za tog Kalinica.

    Svjetlana, sve najbolje uz najljepse zelje, od srca :)
    Zivjela :)

    OdgovoriIzbriši
  3. IZVINI Majo necu vise nikad........

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma daj Zubak, što se izvinjavaš?
    Umjesto da se ja tebi zahvalim, ti se meni izvinjavaš...

    Hajd` da ne komplikujemo :)
    Slika je samo dopuna za vezu koju si ti stavio.

    I trebaš da ucestvuješ, i da staviš link, da pošalješ neku sliku...

    Zezaš ti mene? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Stigoh i ja nazad, ovdje gdje se hljeb zaradjuje.
    Svima najljepse hvala za lijepe cestitke.
    Pozdrav Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Super :)
    Drago mi je da ste stigle.
    Poljubac maloj, slatkoj princezici :)

    Biene Maja ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Biene Maja-samo da znas, plavo-bijeli medo je hit, jer ga je donijela Biene Maja
    :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši