21. svi 2010.

Svjetlana i ja u Beogradu :)


Broj komentara: 19:

  1. Ma superrr:)
    Bas mi je drago da ste se nasle. Svjetlana & Freunden gegen vulkanska prasina ne 1:0, vec 2:0 :)))

    A kako nam se zove mala slatka princezica?
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nama je bilo prelijepo :)
    A vi, kao da ste bili s nama :)
    Mislile smo na vas :)
    Mure, ti si sigurno oduvao vulkansku prašinu, priznaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeste, Majo bilo nam je prelijepo. A opet cemo, kad nam se ukaze prilika. Ne mogu nama vulkani nista!
    Dragi Mure, da li ti se stucalo? Spominjasmo te, samo po dobru :)
    Princezica se zove Nina I Velicanstvena.
    Pozdrav Svjetlana
    P:S. Sad opet moram da se vratim u svakodnevnicu i da svaki dan sprizim jezik vrucom kafom, a taman mi se oporavio :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, pa tako nekako :) Puhao sam na Englesku radi prasine, a sunce slao za nase krajeve :) Barem da ne pada kisa...

    Jooj, ma sve je ovo cudno...Prvo je kod vas pocelo da grije, a evo gledam ovu sliku i vas dvije u jaknama.
    Sad kod nas lijepo ugrijalo, i nije vise vjetar leden...
    Nikako svima da bude lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej, Svjetlana..:) Cao, cao :)
    Evo ja maloprije upisah opet neki meteorolski komentar, hehe :)
    (k'o neka baba, Boze sacuvaj, samo o vremenu...)
    Meni je drago, ali zaista iznimno drago, da ste se tako lijepo druzile.
    Haha, sta je sa jezikom?

    Nini I Velicanstvenoj sve najljepse zelim :) Medeno srce, jelde..:)

    Ma jasta je, nego se stucalo...popih nekoliko flasa mineralne od tada, hehe :) I samo sam se smijao, sto znaci bas da ste me po dobru spominjale, inace bih kihao...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je da ste stigle Svjetlana, i naravno, opet ćemo se naći prvom prilikom :). Princezica Nina I Veličanstvena mi je prirasla za srce,
    preslatka je :)
    I baš nam je bilo lijepo, a znala sam ja Mure da ti pušeš, samo si ti mogao oduvati one oblake i poslati sunčan dan :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa bona, dobro je da sam i ovo mogao:) Jel' ti hoces da padnem u nesvijest od puhanja? Hehe :)
    Znas kako je Holandija ravna. Moras iz sve snage da se potrudis :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam znala da je Holandija tako ravna, dobro si puhao, baš si se potrudio :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo i danas sam slao. Opet imamo viska sunca, pa rekoh steta da propadne, a da ne ode vama :)

    OdgovoriIzbriši
  10. E baš si dobar Mure :)
    Do Doboja je stiglo malo sunca, ako možeš malo jače puhati bilo bi poželjno hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa, potrudicu se, hehe :) Ako je vjerovati prognozama i u naredna dva dana bice plavo nebo, puno sunca i nekih solidnih 16-19 stepeni.
    Ide Sunce za Doboj iz ove ravnice, a vi prilijepite na uzvisine da ljepse sjaji :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hajd` hvataćemo sutra svaku zraku sunca :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Iz kog pravca dolazi, gdje ono dođe Holandija? hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa sa zapada, ili u slucaju Doboja i njegove geografije sunce bi trebalo stici iz Holandije preko Orasja, Caira i Krcevina.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  15. hehehe, hoćeš sigurno puhat`?

    OdgovoriIzbriši
  16. Jeste, lipi moji, rekoh ja vec da su to price za staracki dom, mi samo o vremenu. Ali, neka, ne damo se mi, jer babe ne mogu puhat tako jako da oduvaju vulkansku prasinu i putovati satima zbog jedne kafe :)))
    Ja jos uvijek premotavam film i pricu iz Bgd-a,pa mi opet lijepo.
    Pozdrav Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  17. :)
    Ne može se to opisati, osjećam samo da mi je srce veće nego što je bilo :)
    Znaš da jedva čekam da se opet vidimo :)

    OdgovoriIzbriši