4. svi 2010.

Međunarodni teniski turnir u Doboju



Broj komentara: 14:

  1. ... zvanično otvoren večeras.

    OdgovoriIzbriši
  2. Za zene samo kao dosad, ili ima i muskih borbi?

    OdgovoriIzbriši
  3. ma nek je sarajevsko pivo ....... jel´ ono zoka na posljednjoj slici

    OdgovoriIzbriši
  4. Žene igraju u septembru Mure :)

    Zubak, nije to Zoka, Zoka je ljepši hehehe

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, ja volim zenski tenis. Svidja mi se njihova oprema :)
    Ako bude dolazila Ivanovicka, eto me :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidi znojnice na ruci :)
    Oprema je vrhunska, nema sta, jer kompletira ostalu opremu :-P
    Mislim, o tome se radi jel'...

    http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/06_03/anaDM2806_468x604.jpg

    OdgovoriIzbriši
  7. Ej, sportisto, sportisto ;)
    Kad svi u publici okrenu glavu na jednu stranu ti ćeš na suprotnu hehehe

    OdgovoriIzbriši
  8. Ako ona dodje slobodno me fiksiraj negdje. Nema mrdanja...ehehe :)
    Usidri me ako hoces :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Da ona zna, došla bi odmah :)

    OdgovoriIzbriši
  10. E, da zna...
    A i donio bih joj i znojnicu, hehe..:)

    OdgovoriIzbriši
  11. E, da zna... ;)
    A kako da zna? hahaha
    Ne spominji autora ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Necu, necu :) A postavio sam na profil od FB konacno ono sto smo dugo ocekivali: Interview :)

    OdgovoriIzbriši