1. svi 2010.

Kraljica i 1. Maj




Prvomajsko buđenje u Doboju








Proslava rođendana :)







Broj komentara: 8:

  1. Kraljica je juče slavila rođendan. Slike same govore. Tolerantna zemlja u kojoj su prihvaćene različitosti, sa velikim robnim kućama i bratvurstima ;) Odakle vam bratvursti? :)
    Mure, hvala za slike :)

    Kraljici naravno čestitamo rođendan :)

    A u Doboju dan počeo pleh muzikom.
    1. Maj je.
    Sjećate se prvomajskih buđenja?

    OdgovoriIzbriši
  2. Sto je veselo i zanimljivo na blogu. Svega ima.

    I cestitamo (nama svima) 1. Maj :):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja samo da se kratko javim, posto i mi slavimo 1.maj...Poceli smo jako rano ujutro i jos traje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Malo smo Bobo "izmješali", te kraljica, te praznik... mnogo dešavanja...
    A Mure samo slavi, juče rođendan, danas 1. Maj, sutra Mure ništa ne slaviš? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Danas (vec je nedjelja) nadam se proslavi sampionske titule FC Twente, jer Ajax organski ne podnosim...fuj, kaka, bah...Tako da..nadam se najboljem :)
    Hehe, zao mi je sto je vrijeme jucer za Dan Kraljice bilo jos veca kaka, sto se moze vidjeti na facama ljudi, pa i slike nisu automatski lijepe.
    Ne postoji zemlja na svijetu koja je tako lijepa kad je fino vrijeme kao Holandija. Kao sto ne postoji ruznija zemlja kad je sivilio i kisa od te iste Holandije...

    Majo, pa ti posve rano ustala da nam slikas prvomajski uranak pleh-muzike :)
    Ma Legendo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti Mure, malo mi je nezgodno kad me hvališ :), meni je zadovoljstvo rano ustati, jest mi bilo teško progledati, jer sam veče prije kasno zaspala, ali kad sam pomislila da su nas oni na današnji dan budili sve ove godine, onda se nisam dvoumila :)
    Samo jedva sam ih našla. Čuje se pleh muzika, ali se ne vide, onda su sa ova tri (parkirana) automobila došli do trafika, lijepo su svirali i ljubavne pjesme sviraju. Mislim da ovo od srca rade i da na žalost nemaju potrebnu podršku onih koji bi ih trebali u svakom smislu podržati i pomoći im da opstanu.
    Tako sam čula, ne mora značiti da je tačno, ali ne bi me iznenadilo da je istinito. Baš tužno. jbg.....
    Izdaje me raspoloženje... naoblačilo se i ovdje, sad i ja osjećam kako vrijeme utiče na raspoloženje ;)
    Hajd` nek` bar pobijedi ovaj tvoj Twente ;) Kako se izgovara Twente?

    OdgovoriIzbriši
  7. Twente (Tvente) sampion, juhuuu :)
    Ali Feyenoord (Fajenord) je moj klub Majo, joj, joj...:)

    Hocu da te hvalim, jer imamo svi razloga za to :)

    OdgovoriIzbriši