10. svi 2010.

hahaha

Broj komentara: 11:

  1. Što nisi odmah rek`o?
    Odoh u park, pušem samo pravo hahaha
    Sad će stić` dugo željeno sunce, sutra nam pošalji sliku Roterdama da vidimo kako se mijenja klima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo na CNN-u javljaju kako se egipatski narod zahvaljuje na suncu nepoznatom posaljiocu.
    Oni nemaju jadni sunca, pa iscekuju stalno...:)
    A oni u Kuvajtu pristupaju ritualnom zrtvovanju zivotinje u cast dolaska sunca u njihovu vjecno kisnu zemlju..:)

    A da znaju da si ga ti pogresno poslala..:)

    Znaci Krcevine, Orasje, Milkovac...to su ti pravci djelovanja, i kad se sutra probudim, nadam se da ce ova greska biti ispravljena :)

    Odo sad kokos u rernu da ubacim..
    :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mure, sa mladi krompirici ili nako?:) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Heheh, ma bio sam "lijen" Svjetlana :) Odvojio sam te dvije kombinacije, hehe...
    Dok se u rerni peklo, ja sam pomfrit napravio u fritezi :)

    A sad svima poziv na ananas. Samo jos da ga spremim...
    Moze?

    Nego, Svjetlana...urgiras li ti meni za pos'o kod tebe? Obecavam da necu kao Cutuk zamjeniti bebu za bebu...
    ;-)
    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  5. E, sad ananas da razbije masnocu! I nije neka fora, jer je kokos sastavni dio raznih dijeta, pa moze i bez ananasa.Manje pomftita, pa ne treba ananas :)
    Mure, imam ja svega, ne samo beba, razne vrste djece (ZENSKE):)!Od 7-77 godina, a bogami i kasnije. A za posao cemo lako, ko ce, ako nece svoj svome...:)Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. Dok vi dogovarate posao, ja ću ananas "srediti" hehehe

    OdgovoriIzbriši
  7. A, pa ne znas ti kako ja krompirice oslobodim od ulja i kako ih nacinim prhkim (jooj, rijeci i nasih suglasnika, hhehe) tako da je samo sol na njima stetna (volim slano)..:-P

    Kokica pecena..mmm, ne znam sta bih ti rekao Svjetlana. Kazu kad muski puno jedu piletinu brzo ocelave, i opadne im libido, hahah, tako da je to incidentelno koristim...:)
    Vidis ti medicinskih trikova, hehe, lafo dijeta bazirana na piletini, a opadne ti kosa i jos stosta opadne, hehe :)))

    Joj, vidi Maje sto koristi guzvu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Samo da se odjavim, ja sutra pravac jugo-istok, :)))Mure, cuvaj mi blog i referisi sta je sve radila Maja :) Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  9. Jesi čuo Mure? ;)

    Svjetlana, sretno :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Svjetlana, za blog ne brini. Ima da bude sve u redu, a ti nama referisi kako VAM je bilo :)
    U redu?
    Sretan put i lijepo se provedi i upamti...stress ab!
    :)

    OdgovoriIzbriši