17. svi 2010.

Broj komentara: 14:

  1. Koje nebo...i kako lijepo drvece.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naraslo je drveće...
    A maslačKi? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Boga mi, ne znam kako je kod vas, ali kod nas izgledaju kao da neko presao preko njih sa onim aparatom sa visokim pritiskom...Ovdje kisa kad padne ciglu udubi, a kamoli nece cvijet, bah..
    :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh kakva je to kiša, nije ovdje tako, vidiš maslačke u travi?
    Sad nisam ni ja sigurna, sutra ću provjeriti, ali mislim da su ovo maslačKi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovdje jesu na ovoj slici, samo su neki minijaturni :)
    Al' nema veze, dovoljno da se moze svirati na njih.
    Znas li svirati na maslacKima?
    :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Znam :))
    Al` nisam dugo svirala, a ti?

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovdje nisam ove godine jos, hehe :)
    Ma nema ba, samo sto su iznikli kisa ih je dotukla..tuga.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hajde, nije toliko strašno, znaš svirati na travu?

    OdgovoriIzbriši
  9. Znam, ali ono, ili prduckam ili krestim kao paun, hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ma da, kao paun, na to sam mislila, tako i ja znam :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hehe, uradis tako jednom i pogledas da se trava raspala :)

    OdgovoriIzbriši
  12. zategneš travu i staviš između usana, i sviraš :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nije, nego je okrenes na stranu i stavis izmedju palaca :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Jest` tačno :)))))
    Vidiš, zaboravila sam...

    OdgovoriIzbriši