24. tra 2010.

Bobo hvala za podsjećanje na Balaševića


- Kaži ti meni je l' ti zaboravljaš?
- Pa imam ja za to lek, jedan, jako dobar.
- Za koje?
- Pa za zaboravljanje.
- Je l' pa to baš mene muči. Imaš kakav lek za to?
- Imam, pa sad sam ti rekao da za to imam lek, za zaboravljanje.
- A je l' bi mog'o da mi daš?
- Koga?
- Pa lek taj za zaboravljanje.
- E, da imam. Jako dobar lek.
- Pa kako sa zove?
- Ko?
- Lek za zaboravljanje.
- Aha, za zaboravljanje lek... Taj ti je jako dobar znaš, a zove se, ovaj, daću ti ga ja, je l' ti treba?
- Treba mi.
- Čekaj, saću ti ja reći kako se zove. To je, ovaj ..... znaš za zaboravljanje. Znaš otkad to uzimam, sve mi se razbistrilo i ne zaboravljam, uopšte, od tog leka, koji se zove .... se zove .... to ti je .... Ima jedan cvet.
- Jebeš ga, ima više cveća.
- Pa ima više, ali ovaj je baš glavni, onaj cvet, mislim šef od svih cvetova.
- Pa ne zanam koji, kukurek?
- Nije kukurek, nije kukurek. Baš glavni onaj cvet. Ja se tog cveta setim .... Naređaj mi cvetove.
- Pa ne znam koji, odakle da počnem? Kakve oćeš cvetove.
- Pa taj glavni, car od svih cvetova, što ima plavi, crveni, nema plavi, ima crveni, beli, žuti, taj cvet. Ima bodlje!
- Bodlje? RUŽA!
- Ruža!
- Pa ruža se zove lek?
- Nije, ne zove se lek ruža, nego preko tog se ja setim kako se zove.
- Pa kako se setiš?
- Čekaj malo. RUŽO DUŠO, KAKO SE ZOVE ONAJ LEK, ŠTO JE MENI GOSPON DOKTOR PREPISAO ZA ZABORAVLJANJE?

4 komentara:

  1. Ja sam zaboravila na ovo hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Šta kažeš Mure?
    Jel` ovo bolje? hehehe

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha :) Dobar, dobar...:)

    P.S. Imao sam neki info da upis nije otisao, pa evo ponavljam. Ukoliko si prvi ipak dobila, onda izbrisi jedan od ova dva.

    OdgovoriIzbriši