9. kol 2009.

slađi :)


Broj komentara: 8:

  1. slađo, sjećaš se kad smo kredom crtale po ovoj ulici :)
    i igrale lastiša i škole...

    vesna te mnogo pozdravlja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo strasna si.Nasla si vrijeme da i tamo odes.Hvala za fotografiju.Boze,samo su jos te tri ili cetiri kuce ostale na toj strani,a i medju najstarijim u Doboju,ali tako smo bili sretni tu,pogotovo ljeti jer je dvoriste ogromno,tata je to uvjek sredjivao,ruze,lipe...Pitas da li se sjecam crtanja,pa kako da ne,dobro se sjecam,cesce sam ja prelazila kod tvoje bake u dvoriste i igrala se nego ti kod nas.Zelim ti lijep odmor i pazi da ne pocrvenis,obavezno "sunscream" (bez toga ovde ne smjes ni zimi).

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaboravila sam da pitam koja Vesna?Da li mislis na Jasninu sestru.U svakom slucaju pozdravi i ti nju i hvala joj sto me se sjetila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad sam se sjetila za Vesnu,potpuno sam bila zaboravila da je ona tu kod nas u nasem stanu.Pozdravljam i ja nju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjećam se vašeg dvorišta, i sada je isto tako lijepo. Kroz tvoje dvorište smo prolazili do velike livade gdje smo leptire neuspješno pokušavali uhvatiti :) A kad vidim Anju i Teu (Vesninu djecu) kako se igraju u dvorištu, kao da nas vidim...
    Sjećam se kako smo Bobo i ja prije mora oblačili peraja i skakali s kamena u travu hahaha, kakve pripreme :)
    Tu sam se penjala i na jabuku, do sigurne grane, niko nije mogao da me dohvati, tu sam imala mir od svih hahaha. I ljulju smo imali...
    A i sto za stoni tenis, samo je nabubrio od kiše, pa je loptica odskakala ukoso...

    OdgovoriIzbriši
  6. Šteta šo su porušili kuće s druge strane... To je bila lijepa ulica. Iste kuće s obe strane, isti trotoari, drvored...

    OdgovoriIzbriši
  7. Slađo, hvala potrudićemo se da bude lijep odmor :)
    Kupili smo kremu za sunčanje ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ha,ha,bas si me nasmijala.Vidi se da imas smisla za humor.Peraje,pa sa kamena,"Buc",jeste li bili zacepili nos?Ha,ha.A ja imam lose iskustvo sa tom livadom.Jednom smo se igrali tu,trava je bila jako visoka,valjali se i sakrivali i tek kada smo izasli na "suv" teren primjetila sam mnogo pijavica svuda po meni.Jedva sam ih se rjesila,bas je bilo strasno,aposlije toga su usljedile batine od mame,jer nisam smjela da idem tamo bez pitanja.Drago mi je da je dvoriste jos uredno,Vesna to vjerovatno sada odrzava.A bivsa ulica S.Lukica je takodje bila i ulica zaljubljenih parova,sjecam se kako sam virila sa terase kad bi prosao neki zaljubljeni par,pa stali tu blizu da se poljube....OK,Majo,opet mnogo pozdrava i puno,puno kisses od mene.Moram da vodim Adrianu na sviranje.Cao!

    OdgovoriIzbriši