2. kol 2009.

sanja časti :))))


kakva slučajnost. ja od jutros pravim kifle, pletenice i evo, upravo završavam tulumbe. hahaha
zato sam odlučila da uslikam ovo što je još ostalo i dodam na "mivioni" trpezu.
sanja

Broj komentara: 11:

  1. sanja, super!
    jesul` kiflice punjene nečim?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Sanja, hvala Majo..nista od moje dijete i linije, ovdje na MiViOni postalo opasno po zdravlje..

    E da sam juce stigla da pogledam sta se desava, nebi ni pravila rucak, i onako je moj suprug lazanju nazvao burekom, pa ti sad vidi..a ovdje da biras: pite, bureke, kifle, pa tulumbe..njam..

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaooo...izbrisao sam komentar!
    E, pa tako mi i treba kad sam pospan sjeo za komp umjesto da idem spavati. Za sve je kriv njemacki kup...zzz..zzzz..zzzz. I ne sjecam se vise da sam kliknuo na onu sivu kantu..

    Sanjaaa, a tako sam bio fino te nahvalio!

    Damn it...Idem ja spavati.

    OdgovoriIzbriši
  4. nisu punjene. ovo su slane, pekarske kifle.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bobo, pusti dijetu, meni se otvori apetit kad vidim sliku, naročito onaj Sanjin sladoled... i lubenica koju je Mure pojeo... ;)
    A i ova peciva Sanjina mirišu... Najbolje nam je blog otvarati poslije jela ;)

    A Mure, Mure :) ne klikaj na kantu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Majo, Majo :-) MajCice, sto bi Hari rek'o, hehe. Neka kante. Hindustanci kazu da kanta za smece u kuci predstavlja blagodet. Simbol nafake, sta ja znam..kao izvor srece. Tja...hajde de. Nekom smece, nekom cvijece. Kanta za smece na netu? Dobra stvar, hehe :-)

    Sanja, kazes da su slane? Bas slane, ili neutralne? Moze li se onda i slatko i slano po njima mazati?
    Kafa ide...:-)

    OdgovoriIzbriši
  7. ako nam je kanta izvor sreće... da izvadim tvoj obrisani komentar iz kante?
    dobar je, šteta da završi u smeću :)
    pusti ti hindustance. a možda su u pravu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa kad je vec u kanti, neka tamo i ostane...hehe. Bice i boljih. Nismo Hindusi :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. dobro.
    ja mislim da mogu ove sanjine kifle s pekmezom.
    kafa može isto, ko kuha danas?

    OdgovoriIzbriši
  10. 'ajd ja cu. Danas je Senseo. Laganini. Samo ukljucimo aparat.
    :-)
    I pazi da mi pletenicu neko ne "digne" dok ne bude kafa gotova.:-)

    OdgovoriIzbriši