9. kol 2009.

ovom ulicom su mnogi išli u školu


Broj komentara: 8:

  1. i bobo i ja smo ovim putem išli u školu kad smo bili kod bake. rado bih navela imena svih kojih se sjećam, ali mi je žao da ne navedem sve, a to je nemoguće... mnogo nas je bilo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, a ja sam isao u josipovacu
    inace za bobu je to losa slika ( taj stan u izgradnji....)

    OdgovoriIzbriši
  3. kuda si išao u školu, kroz sime lukića?
    a bobo je išao i u j. jovanović.

    OdgovoriIzbriši
  4. vecinom sam isao kroz simu lukic, ( ja zaboravio nas jezik)ali nekad i pored sutjeske na veknu ( tamo je sad zgrada sds) ali pored josipovace je bila dalmacija ( sada lepa brena)i kotorsko........

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam uvijek istim putem išla, rijetko kad drugim.
    A ona pekara gdje si vekne kupovao je bila dobra. I ja sam tu često kupovala. Imali su dobar burek :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Eto, ko o čemu, ja o hrani...
    Tema: put do škole, a meni burek u mislima hahaha

    Jednom kad sam se vraćala iz škole, baš tu iza pekare (kako se to zvalo, nije pekara) i, znači iza toga je bila nizbrdica, prečica do škole. E, tu sam imala "okršaj" sa pčelom, ubola me kad sam se iz škole vraćala.
    Sjećal` se još neko te nizbrdice-uzbrdice.

    OdgovoriIzbriši
  7. to je kod onih pomocnih vrata od skole, a "pekaru" bih ja nazvala trafikom, jer je najvise licila na trafiku. definitivno najblji burek, pletenice sa makom, kifle i krofne.
    jedno vrijeme smo u rog-u kupovali lepine, natopljene, pa zapecene na rostilju, pa namazane kajmakom. to je bilo za trecinu cijene od porcije cevapa, pa smo to svi jeli na velikom odmoru.
    a sada, mijenjajmo temu. necemo vise hranu spominjati.

    OdgovoriIzbriši
  8. tacno. hajmo malo o vinu...:)

    OdgovoriIzbriši