8. kol 2009.

nekad smo ovdje dolazili


Broj komentara: 10:

  1. A ovdje je moj djed (A.R.) godinama radio u trgovackoj radnji...

    OdgovoriIzbriši
  2. Mure, jel` se vidi na slici gdje je bila radnja?

    OdgovoriIzbriši
  3. kako se ja sjecam radnja je bila pored skapurove kuce???? izbor?

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, da, vidi se bas fino :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nije Izbor Zubak. Radnja je bila u kuci Hakije i Begajete Deljkic. Prije samog rata je tu bila i mesnica Ismeta Sahovica.
    Davno je to bilo, i ja to ne pamtim, ali znam gdje je.

    OdgovoriIzbriši
  6. eh onda je bio inex ( ili tako nesto)prodavnica je bila negdje oko 1980
    imam i ja godina

    OdgovoriIzbriši
  7. To je nekad bila glavna prodavnica za okolne ulice.
    Mure, ja sam onda sigurno kupovala od tvog djeda. Ponekad bi morala dotrcati i vise puta u toku dana, mama me znala poslati po samo jednu stvar, pa dok se vratim, a ona se sjetila jos necega..eejj..Kad bi me prekinula u igri, ah..rrr, ne da mi je bilo krivo., ali moralo se..

    Bas mi je bilo pusto i neobicno kad sam vidjela da su zatvorili tu prodavnicu..i nije to tako davno bilo..hihi..

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, samo sto je on daleko prije otisao u penziju. Ja mislim da je to moglo biti oko 1975. Mozda cak i godinu-dvije kasnije u vrh glave...Niko od mojih rodjaka i rodica to ne pamti, jer djeda nikad nismo vidjeli mimo kuce. Radnja je ostala, mjenjali se uposlenici, ali eto sjecanje je ostalo. No, vrijeme cini svoje, pa je, kako vidim, i radnja otisla u sjecanje.
    :-)
    Bobo, hihihi...:-)

    OdgovoriIzbriši