9. kol 2009.

mnogo slika danas

Zato što smo u srijedu na moru :)
Ja ne bih da se razdvajamo, pa ako ste za, onda idemo svi! ;)

Vi slobodno šaljite komentare, a ja ću se poslužiti internetom u internet klubu. Ne znam hoće li slanje slika biti uspješno, nadam se da hoće, a za komentare i tekstualne postove sam sigurna da neće biti problema.

Pakujte kofere, idemo u Boku Kotorsku, u jedno malo mjesto koje se zove Prčanj. Tamo je sve mirno i tiho, toliko je tiho da se čuje samo šuštanje lišća kroz koje se kornjača provlači. Stvarno :)
A kad nam tišina dosadi otićemo u Kotor. Blizu je. Imaju dobar sladoled, s najvećim kuglama koje sam vidjela :) Pa možemo i u Risan otići, a Perast ne smijemo zaobići, sve je to blizu :) Ićemo i u H. Novi jedan dan. Dubrovnik nam je malo dalje, ali možda i tamo svratimo :)
Ako bude mnogo vruće Prčanj će nam biti sasvim dovoljan za lijep odmor i uživanje :)
Ima sve: sunce, plaže i more :)

Broj komentara: 10:

  1. Ma bravo! Lijep odmor Vam zelim, a sto se tice bloga tokom odmora, ostavi se bona toga...
    Odmorite se i ne moras se sa tim opterecavati.

    Kad se vratite onda se opet odmorite dan-dva, pa tek onda blog u struju ukljuci, hehe.

    Znam ja da neces poslusati, ali...
    Moj ti je savjet takav.
    Ako stignete do Kumbora slucajno, svratite onda. Imaju grill, aah..ma ubija.
    :-)
    SRETAN PUT I DOBAR PROVOD!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Mure :)
    Ako stignemo do Kumbora potražićemo gril.

    Da onda napravimo pauzu?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma nego. Malo da se pozelimo svi, hehe.
    E, jedino ako budes jos u utorak u gradu da trknes samo malcice na turnir (pocinje ove godine ranije), i da nam uslikas barem nesto. Vidim da dolazi svajcarski Thun na turnir. Mogao bi onda i Sok biti tu. Sok je iz one stare generacije dobojskih rukometasa. Sada je trener u Thunu.

    http://www.tipura.com/sport/rukomet/006.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno Majo, zasluzila si pauzu.

    Provedite se lijepo, srecno putovanje i lijep odmor vam zelimo.

    Nastavicemo kad se vratite, a ako budes raspolozena da nam sacuvas neku fotografiju iz tog lijepog kraja, da malo "pomirisemo" Jadran, to ce biti vise nego dovoljno.

    Poljubac.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hoću Mure, otići ću na turnir. Soka sam vidjela prošle zime, ili pretprošle... Hvala za link za sliku, kako su svi mladi... A Sok je isto ovako izgledao i tad kad sam ga srela. Isti :)

    Bobo, hvala :)
    Biće morskih slika i mirisa mora :)

    OdgovoriIzbriši
  6. MA NEMA PAUZE DOK TRAJE OBNOVA ......

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan put i lijepo se provedite !!!

    OdgovoriIzbriši
  8. zubak, javicu se ja s primorja, samo da vidim jel more gdje je nekad bilo...

    stela, hvala. ti si se vec vratila, sigurno je bilo lijepo

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan put i ugodan i lijep odmor od porodice Zubčević.
    Ne slušaj Sinišu, on je bio na odmor....

    OdgovoriIzbriši