9. kol 2009.

lijep trotoar :)


Broj komentara: 7:

  1. nekadašnja ulica sime lukića

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je poraslo ovo novo drvece koje je posadjeno poslije rata.Ne izgleda lose,ranije su tu bile,ne sjecam se koja vrsta ali dosta je bilo staro drvece.

    OdgovoriIzbriši
  3. kad smo mi bili djeca taj trotoar je bio prekriven kamencicima,nije bilo trave,sjecas se Majo?

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjećam se :)
    A sjećaš li se ti "helikopterčića" koji su padali s drveća? A mi ih skupljali, pa ponovo slali na "let" ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Tacno,u pravu si,zaboravila sam na to.Pa ti stvarno imas dobru memoriju.Vjerujem da tvoja djecica i sada znaju za to,to su bile obicne stvari koje su nam ispunjavale igru i djetinjstvo,a moja djeca skoro da i neznaju sta je to igranje u ulici i okupljanje na istoj.Sve se svodi na komjuter,TV ili odlazak kod drugarice i obrnuto i opet kuca,kopjuter itd..TO su stari koje mi strasno smetaju ali takvo je vrijeme doslo,ljudi su se otudjili.

    OdgovoriIzbriši
  6. Veliki pozdrav tvojim roditeljima od moje mame i tate!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Slađo, pozdravljaju i oni teta Anu i čika Acu :)
    Bobo i ja takođe :)

    OdgovoriIzbriši