6. kol 2009.

kruška


Broj komentara: 20:

  1. na drugom kraju ulice kakva kruška! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim polja sto se zitom zlate
    i na brijegu vidim rodni dom
    svakog trena mislim na Te
    Zemljo moja, Zemljo moja...

    A u polju moja dusa spava
    u sred zita kao zlatna klas
    postelja joj meka trava
    Zemljo moja, Zemljo moja...

    I dok ja nisam tu
    pokraj nje da skupa predamo se snu
    svaku noc cujem glas
    koji zove: Dodji, sreca ceka nas!

    Ovdje noci nisu tako plave
    Ovdje sunce nema takav sjaj
    Ovdje nisu takve trave
    Zemljo moja, Zemljo moja...


    U Tvom klasju nek' mi ljubav spava
    nek' me ceka ja cu brzo doc'
    nek' je ljubi Tvoja trava
    Zemljo moja, Zemljo moja...


    (by Kemal Monteno & Ambasadori)

    Eej, jah...

    OdgovoriIzbriši
  3. Mure, opasna ova kruska, odosmo u sevdah ili ..??

    OdgovoriIzbriši
  4. Bilo je tiho, toplo predveče u Doboju.
    Na poligonu je bila priredba, al` ne obična, nešto mnogo veće i svečanije. Svi putevi su vodili na poligon. Preko razglasa su pustili ovu pjesmu, neuobičajeno glasno, da se u parku čula.
    Koračajući u novim patikama ;) po onim bijelim kamenčićima u parku, osjetila sam je duboko u sebi, znaš kad ti duša zatreperi, zadrhti nad svakim stihom i tonom, kad osjetiš kako ti je veliko srce, osjećaš se lijepo, želiš da zagrliš cijeli svijet, a imaš samo dvanaest godina... Dvanaest velikih godina...

    Ova pjesma je dio mene, a mislim i da je dio svih nas.

    OdgovoriIzbriši
  5. Opasna moja Bobo, jasta.
    Nekako bi samo da odsutim uz kafu i tvoje cvijecem ukrasene cokoladno vocne kolace :-) (Tol'ko s*eban nisam da ne mogu jesti, haha..)
    I da zapalim zajedno jednu sa Vama. Nudim Marlboro Flavor Plus...

    Majo, mozda po prvi put ne mogu da ti adekvatno odgovorim. Reci cu ti ono sto sam ti cesto ponavljao. Zivi smo. Sjecamo se. Zivi smo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao, nisam ni vidjela ove komentare. Sinoc sam htjela postaviti koment za Mureta, u stilu da se usutio, a ja ocekivala neku pricu iz djetinjstva u vezi sa kruskama ili nekim drugim vocem.... kad evo pjesme... jest da se ne pominje kruska, ali se pominje brijeg i dom, a tamo je upravo ova kruska.
    Bravo Mure.
    Majo kako ide ona od Rezonanse sto smo je snimale jednom za neku radio emisiju?
    Ma meni odmah suze na oci krenu...ali nije to nostalgija za rodnim krajem, nego za lijepim vremenima.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma i ja sam se, jos prosli put, kad je Maja spominjala pjesme, sto ih cuje iz kafica, bas nekako "ucutala".

    Komentarisala bih nesto, a ne ide,..
    tako i sada, nakon vasih komentara.

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, lijepa vremena nas vežu.
    A ne znam...
    Sinoć u BmD-u na razglasu pustili Kemu i onu njegovu pjesmu: "Pusti me da plačem". Jutros je nađem na youtube i baš me "pogodila", možda je takav trenutak bio, nemam pojma... al` samo sam suze brisala... ne smijem ni da napišem koliko dugo...

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakva kruška! Kakvi bismo tek bili da smo jeli kruške... ;)

    Ne znam Sanja koja je to pjesma od Renesanse, ne mogu da se sjetim... urekla me Boba ;)
    Sjećam se da smo pjevale Priču o Vasi Ladačkom i još je bila neka od Balaševića...
    Vrijeme je da potražim dnevnike, da se prisjetimo, šta li tek u njima ima...
    Sjećaš li se ti pjesama koje smo pjevale, znaš ona, što je bila hit ;): Želim da budem pjesma...
    Ako se dobro sjećam ti si bila autor, i kompozitor i pjesnik, jesam u pravu?

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa da, nije Renesansa, već je Rezonansa... al` opet ne znam...

    OdgovoriIzbriši
  11. Hehe, imam nekoliko stvarki od Renesanse, i jednu od Baglama benda ("Oj, Bosanko" je bila hit) koji je kao bend sa Rezonansom nekako povezan, ali ne znam kako..Bice da je nakon Rezonanse postala Baglama bend, ili obratno. Fakat ne znam.

    A vas dvije ste garant snimale onu od Rezonanse "Tamo preko Dunava" koja ide ovako:

    On:
    Tamo preko Dunava ima jedna koliba,
    u kolibi seka, plava i lijepa,
    ja je zovem da igra
    ona kaze da ne zna,
    ako neces igrati, neces nikad ni znati!


    Ona:
    Ja mu kazem da me mrzi to
    i da nisam cula za rock 'n roll
    On me pita hocu li nesto drugo
    Tango, valcer, bamp il' ca-ca-ca

    Nije strasno tako, naucices i to lako,
    kada cujes zvuke, igraces bez muke!


    Ha? Jel' ova?
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hehehe, nije...
    Al` sačekaćemo da se Sanja javi, saće ona, samo da svane u Americi ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hehe, ok, sacekacemo. Ova je pjesma bas onako vesela, pa sam mislio da niste nju "obradjivale". :-)
    Niste valjda onu "Alaj bi se zabavljala" (Al' mi ne dá nana)?
    ;-)

    Rekoh ja tebi da ce ti tastatura opet poludjeti nakon nekog vremena, hehe...

    OdgovoriIzbriši
  14. Radi opet tastatura :)))
    Ne znam kako ide "Tamo preko Dunava", ne mogu da se sjetim melodije, a nisam našla na youtube, a meni je od Rezonanse dooobra ona "Nemoj meni branit moja nano"

    A znal` ko kad sviće u Americi? ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hehe, i to je jedna od njihovih poznatijih stvarki.
    Poslacu ti kasnije mp3 preko maila (nisam kuci), ma moras se sjetiti...;-)
    Kod njih (Ameri) svice 6 do 8 sati (mozda cak i vise, ovisno gdje su) kasnije nego kod nas. Kod njih je sad jutro, a sad je 16:10 u Rotterdamu, i kod vas u Doboju.
    Kod Bobe i Sladje je obrnuto. Kod njih je 6 do 8 sati naprijed ovisno od obale. Znaci da je kod Bobe sad prosla ponoc, tj. 00:10 i vec je ponedjeljak.

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala Mure za objašnjenje i još jednom hvala što si mi poslao pjesmu :) Znam je Mure :) Na nju sam potpuno zaboravila, a tako je dobra!!!

    Možda je to baš ta pjesma za koju Sanja pita :)

    Hvala za mp3 :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hehe, ma nema na cemu.
    A znas li ti da sam ja bio na njihovom koncertu u Doboju kao mali djecacic. Sa svojom malom rajom ispred zgrade :-)
    Znas li gdje su svirali?
    Na poligonu kod Narodnih Heroja.
    Ja, ja...Povod je bio odlazak brigadira iz Doboja koji su gradili prugu, tj. drugi kolosjek Doboj-Zenica.
    I na toj oprostajnoj veceri za njih Rezonansa je dosla u Doboj.
    Hahaha, a Branka (pjevacica, sestra od Brane pjevaca) me cak i cmoknula! Woow, hehe...Zato sto sam bez stida pored bine na sav glas pjevao, pa ono, poljubac za hrabrost, haha..:-)

    Eto, jos malo istorije. Da se ne zaboravi.

    OdgovoriIzbriši
  18. refren:
    dajte da orkestar bude sav svijet,
    pjevajmo, zivimo u ljubavi.
    dajte da jedan hor bude sav svijet,
    pjevajmo, zivimo u ljubaviiiiiii....

    moja zemlja zeli svijet u ljubavi,
    svaki dan da prolazi u sreci....
    moja zemlja moze biti miru mati,
    svima, svima reciiiiiiiii.

    pa opet refren.

    OdgovoriIzbriši
  19. mene ove srao-rodoljubive najvise pogode.

    OdgovoriIzbriši
  20. hahaha Mure, svaka čast :)

    jaooooo Sanja, kako se nje nisam sjetila!
    To je bila naša pjesma :)))))

    OdgovoriIzbriši