7. kol 2009.

idemo dalje...


Broj komentara: 9:

  1. e u ovoj rubrici cu da budem prva. ja vazda posljednja u svakoj rubrici. valjda mi takva vremenska zona. majo, pazi sada da prvo moj komentar objavis, pa tek onda bozanin, sladjin, muretov, sashin, svoj...haha hajde malo komsijske protekcije. uh, zaboravila sam prvo otvoriti sliku, jer sam pozurila da budem prva. javicu ti se jos jednom naknadno, kasnije.
    poz.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sanja prva si!! hihi

    Ja sam druga :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam treća, ne mogu više da čekam :)

    sanja, komentari idu onako kako ih vi pošaljete.
    na redoslijed objavljivanja nemam uticaj. jedini moj uticaj je objaviti ili ne. ali redoslijed zavisi od toga čiji komentar prvi stigne.
    znači, kad pošalješ komentar on stoji u redu (fiksiran - nema pomjeranja :) samo čeka objavljivanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. znaci nema protekcije..hahahha

    OdgovoriIzbriši
  5. nema protekcije, probala sam, ne može. ne da google.

    OdgovoriIzbriši
  6. zubak gdje si je to cekao? haha

    OdgovoriIzbriši
  7. ma i kad sam bio u doboju - zoka je nije pustao....

    OdgovoriIzbriši
  8. hahaha

    zubak, jesil` u slovačkoj?

    OdgovoriIzbriši