26. kol 2009.

hej, jedva čekam sljedeće ljetovanje :) bilo je :)))))




Odmor se već završio, jutros smo stigli. Bilo je prelijepo, pričaću vam, slikovito :)


Dvije slike sada - prvi i posljednji foto klik sa ovogodišnjeg ljetovanja :)


Broj komentara: 7:

  1. Hajde onda da sacekamo opsirniji pismeni izvjestaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Gdje si Mure :)
    Ja sam već pomislila da ovdje nema nikoga ;)
    Biće pravi morski izvještaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. E sad...polako, dok svi registruju da ima promjena na blogu, hehe.

    Hajde onda spremaj izvjestaj. Samo nemoj da bude kao u Ckalje:
    "Bice gace, ne znam ka' ce"
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaooo moraa..super fotkica.

    Evo i ja da se prijavim. Dobrodosli / dobrodosla Majo..Veliki pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
  5. da se i ja javim s mora :)
    bice izvjestaja.....

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Bobo :)
    Sanja, na kojem si moru? Jedva čekam izvještaj :)
    Super, izgleda smo svi tu :)
    Bilo je lijepo na moru, al` nedostajali ste mi :)

    OdgovoriIzbriši