2. kol 2009.

hajmo, stigle kifle, ponesite paradajz ;)


Broj komentara: 6:

  1. ljudi, dobili smo punu kesu kifla, gratis. ima za sve :)
    požurite dok su vruće :)

    mure, hoćemol` čekati ostale?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmm...pa ja mislim da ne treba cekati, jer vruce je...znas, moglo bi se to sve osusiti dok oni ne dodju, a ne vole oni ba kifle. Jok. Ne vole. Neki dan rekose...pa mislim..eto..a da im ne kazemo?

    :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ih dok docekas mureta ohladi se sve.
    kod mene je sve ispalo prva liga i morala sam probati......mmmmmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  4. mure, i ja sam mislila da im ne kažemo, ali ne možemo mi to sakriti ;)
    vidiš sanje, već je probala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma nema veze. Kad je gratis, onda nema tu cekanja, hehe. Meni se cini da imam negdje Swirl od jagode...mmmm...Nece niko sladoled, jelde?
    :-P

    OdgovoriIzbriši