7. kol 2009.

evo nas u melburnu, kod božane :))))

Kaže Boba ovako: "Jao... Sanja, ja sam požurila, pa "umijesila" voćni, uz obaveznu čokoladu, ako može?!
Obećavam i kuglof, sledeći put...
Da se izvučem prilažem cvijeće (poljsko) i mandarine, one su sad ovamo u sezoni...
Jel` može??
Šta ti kažeš Mure??
Maja srećom voli sve kolače.

P.S. Greška u gornjem javljanju, čini mi se da je u pitanju "Ganinovo" brdo, ... zaboravlja se... "
Božana

Broj komentara: 18:

  1. Bobo, divna dekoracija, kolač - voće i čokolada, odlična kombinacija :)

    E, ovo je Boba :) Ovakav sklad, kao na slici, bio je i u njenim sveskama. Sve je bilo tako uredno, pregledno. Sjedile smo u istoj klupi. Takva je Boba :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. ja mislim da je ipak ganino brdo.
    vidikovac, ganino brdo... mnogi su spominjali sankanje na šljiviku. nisam tamo bila...

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, evo crvenim se :)

    P.S. Znaci ruka mi je sama napisala tacno (za G.Brdo), a cim sam pocela da mislim - problem.. Ti se naprotiv svega sjecas, svaka cast, bas me iznenadis, bolje receno, zabrinem se, koliko stvari sam ja pozaboravljala.. ma godine, nema sta.

    Poz..

    OdgovoriIzbriši
  4. Bobo,samo ti nas izazivaj,sad cu doci na jedan uz kafu.Cekaj me..Ha,ha,ha.Da dodam za dekoraciju,pa,naravno to je Bozana,ona i dosadni svakodnevni soping zavrsi sa kupovinom jednog buketica da bi ukrasila zivotnu sredinu,mislim na kucu.Dok je bila ovde u Sidneju tako pozitivno je uticala na mene,pa sam i ja pocela da je kopiram.Ali kad ode Boba,nista od cvjeca i uljepsavanja sredine.Pozdrav mojoj drugarici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bobo, Slađa bi ti "zaprave" mogla doći, ona je najbliža ;)

    A za G. Brdo ni ja nisam sigurna.
    Svi smo mi novim znanjem potisnuli dosta toga.
    A nekad me baš kopka kad ne mogu da se sjetim nečega ili nekoga, pa se opteretim, pa danima mislim, mislim... i na kraju odustanem. E tad se sjetim. Kad dignem ruke onda mi se vrati sjećanje. Najčešće, ali ne uvijek ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sladja i treba da dodje, bio bi red, uvijek dobro dosli.

    Doduse, mozda mi pozurimo u njihovom pravcu, zna Sladja koji je moj omiljeni ("ozi") grad i gdje su nam dragi prijatelji, .. a da i ne pricam o kaficama i druzenju.

    Cmok

    OdgovoriIzbriši
  7. Ništa cmok, nema toga, nećete se valjda bez nas sastajati i ovakvim kolačem se sladiti ;)
    Doći ćemo i mi :) , samo da nam Mure izračuna koliko smo udaljeni.
    Sanja nek` odluči hoćemo li prečicom ili okolo ;)
    A Željko nek` kaže, hoćemo li brodom ili autom ;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo, Ganino brdo je jedino ispravno.
    :-)
    Drugo, Melbourne-Doboj = 9671,79 miles, ili = 15.564,81 kilometers!
    Uh, uh, uh...al' ima precica preko Madagaskara. Ustedi se nekih 70 kilometara, heheh...:-P

    Trece, dok ja pricam ne morate po kolacima udarati...:-)

    Bobo, Hvala puno :-) Mislim, ja sam uradio domacu zadacu..imal' nade za nagradnu porciju?
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Bozana, svaka cast na dekoraciji, a posebno na kolacima. Meni su omiljeni svi kolaci koji su od cokolade. Majo, precicom cemo mi ipak, jer u suprotnom, valja se nama nahodati, a Sladji cemo dati fore jedno sat, da krene prije nas, tako da stignemo svi u isto vrijeme...hahah
    Mure, 100% si u pravu za G.Brdo. Jedini ispravni naziv je "Ganino Brdo" i nikako drugacije i de skrati malo tu razdaljinu, tj. pronadji nam precicu, pa da krenemo.
    Pozdrav svima....

    OdgovoriIzbriši
  10. To bi bilo predivno.Bilo bi dobro eh,kad bi moglo.Ali zasto ne,nikad se ne zna.Kod mene su svi dobro dosli pogotovo stara raja iz mog grada.Pozdrav svima!Ganino brdo pamtim po zimskim radostima,tu smo obicno isli da se sankama tj.da se spustamo sa sankama.Eh,sretno djetinjstvo....

    OdgovoriIzbriši
  11. Mure, ova zadaca stvarno zasluzuje nagradu. Nema problema.

    A sta kazete za "precicu": autom, pa na brod, pauza na Madagaskaru!!

    Eto, sad znate kako je nama sve blizu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaoo, bas su bile zimske radosti, po citav dan, promrzli, sve do mraka.
    Jedini problem bi bio, ako kome puknu sanke (zbog silnih sudaranja i trkanja) pa mora kuci, inace ni glad nas nije mogla zaustaviti.

    Sreca, nas komsija, cika Alija Turkic, je znao svaki put da popravi moje drvene sanke. Uvijek me upozoravao da mi vjerovatno sledeci put ne moze pomoci, a onda bi sanke sredio, kao nove. Bas mi je ostao u dragom sjecanju, mozda i zbog tih sanki.

    I prezivile su, cak se i moja Seka na njima spustala,.. a ja eto, zapitah se cak, je li bilo Ganino brdo ili..

    Eh, sta ti je zivot??!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Sta je "pisac" htio gore reci??

    Trebalo je da bude:

    Jaoo Sladjo, bas su bile zimske radosti i to po citav dan, cak i promrzli, nismo odustajali sve do mraka...itd..

    Ovaj kobijagi "pisac", tekst tek procita, kad ga Maja objavi..

    Sto je dosta, dosta je, bio bi red da se napokon ucutim..OBECAVAM..

    Boba

    OdgovoriIzbriši
  14. Ma kakvo ucutkivanje Bobo. Hajmo sada sa zimskih radosti u, evo npr. diskoteku ALF :-)
    Da vidimo, ima li tu sta da se napise. Ljubavne pikanterije, nabacivanja, seme...Cuj ucutkivanje kod toliko tema, hehe. No fucking way! :-)
    Hajmo, Ganino brdo! Sjecanja na vidjelo!
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Da Bobo, Mure je u pravu. Pa sve si super napisala :)

    Mure, čekaj sa diskom, da vidimo jel` pauza ma Madagaskaru?
    Jedva čekam, nisam nikad tamo bila :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Heheh, ok, ok...ionako su zadnji meteoroloski izvjestaji nepovoljni Majo. Ima dosta bocnog vjetra :-) U Tananarivu se moramo iskrcati. No, mozemo da napravimo mali izlet brodom na Komore. E, to nam je precac...pa onda preko istocne obale Afrike uz Egipat preko Italije, i eto nas...:-)
    Nije ni ta Australija nepremostiva, neprebrodljiva, i sta ti ja znam sta sve vec ne...hehe
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Tako je Majo. Precicom ili okolo, vazno je da dodjete.

    OdgovoriIzbriši