5. kol 2009.

doboj gledan kroz suncokrete


Broj komentara: 7:

  1. iz nekadašnje ulice petka đurića

    OdgovoriIzbriši
  2. jesi ovo ti isla kod bozane na kafu?

    OdgovoriIzbriši
  3. kako znaš? pomisliću da si ovdje :)

    eh, kako mene lijepe uspomene vežu za ovaj dio grada... bilo je tu nekih prečica koje sad ne mogu da nađem, drugi put ću malo bolje pogledati. al` se sjećam da smo začas tim prečicama išli iz petka đurića kroz šestu proletersku do vladimira nazora.
    ima i novih kuća, moguće je da su gradnjom zatvoreni ti prolazi.
    al` ja sam u zavidnoj kondiciji od kada se s vama družim, pa mi prečice ni ne trebaju ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna fotografija.
    Vidim i sljiva ima a Bogami i kajsija ili breskve?

    Ciao

    Semso Bonaparta

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma nemam rijeci Majo.

    I ja sam, prosle godine, trazila stare precice, nazalost, izgleda da ih nema vise, sad su tu neke nove, ali sa malo vise obilazenja, a kako nam je sve bilo zacas preko "Ganinog" brda...

    Sanja, kazi koji kolac da napravim?! Moramo uz kafu..hajde, ti mozes pogoditi sta Maja voli..

    OdgovoriIzbriši
  6. joj bozana, da te ne zamaramo puno sa kremama i receptima, kuglof bi bio super uz kafu. eto nas okolo posto vise nema precica...

    OdgovoriIzbriši
  7. maja voli sve kolače :)
    okolo ćemo sanja, a i ti si u kondiciji, vi tamo trenirate od SLC do LA, jel se ovako piše skraćeno?
    saša, voća ima..., gdje god pogledaš :)

    OdgovoriIzbriši