4. kol 2009.


Broj komentara: 8:

  1. ovo je moj muž. može se popeti na garaže bez "lopovske" (ponosni smajlić :)
    vrlina mu je spretnost, mana - mercedes nije njegov ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. I to u japankama! Bravo Zoka!
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. da, u japankama!
    djeci otišla teniska loptica na garaže, zato se penjao.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, nas bi prije vlasnici garaza (crvene garaze) skoro lincovali kad nas uhvate da se penjemo:
    "Aa?! Opet se pentrate?! Silaz' dole!"
    Bojali se valjda da ne propadnemo kroz one "crijepove" njima u garazu. A i jest' bilo klimavo i opasno, nema sta...
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. vidi ti zoke sto je spretan i okretan... majo, ima li dalje?
    je li sisao ili skocio?

    OdgovoriIzbriši
  6. ma bolji je od spidermana a ni spiderman nije imao auto

    OdgovoriIzbriši
  7. hahaha, sanja :)
    ovo je snimak kad` je silazio sa garaža.
    jašta nego da se popeo! ih šta on sve zna hahaha

    mure, to je on i izvježbao u djetinjstvu. ti si se penjao na crvene garaže, a on na ove.
    meni nisu dali da se penjem, tako da sam ostala uskraćena za tu vještinu ;)
    ne bih se ja mogla popeti i da mi je bilo dozvoljeno.

    OdgovoriIzbriši
  8. zubak, jest` bolji, što jest` jest`! hahaha

    OdgovoriIzbriši