17. srp 2009.

vanja i andreo :)




Broj komentara: 12:

  1. Sanjini i Samkini turisti :)
    Kako ih je lijepo vidjeti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. bas su mi lijepi i vrijedni. neka samo uzivaju...

    OdgovoriIzbriši
  3. hej majo,
    upravo sam saznala gdje ima kupiti knjigu, pa posto ce moji starci biti tu od utorka pa do polovine augusta, kupice mi oni. kaze mi mama da sam i ja u toj knjizi sa zeljkom i jasekom. nisam imala pojma. ali to mi je dodatni razlog da je kupim.
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. javi na kojoj si strani ;)
    ja sam samo prelistala knjigu, ako dodjem do nje opet potrazicu te :)

    a sto se tice vanje i andrea, mogu samo da ih hvalim. vjerujem da uzivaju, nasmijani su, simpaticni, smijali smo se na pijaci, kad smo se sreli, mislim da su zadovoljni i da im je veoma lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. a joj, al vam sada svima zavidim. mogu misliti kako je fino, pogotovo sada, kad su svi tu na odmorima i na relaciji kafic - kuca, pa ti jutarnja, "brzinska", kupovina hljeba i mlijeka traje pola dana , jer usput sretnes na vazdan poznatih , pa dok popijes kafu s ovim, s onim....eto te kuci predvece. a ovdje samo relacija posao-kuca. odes ujutro, dodjes navece, jedes, prespavas, pa opet ponovo tako. naviknes se na sve, pa mislis da ti je dobro, sve dok malo dublje ne razmislis. ali posto je lakse biti samo pod navikom, onda izbjegavas razmisljati.

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sama pijem jutarnju kafu, na balkonu, i to gledam u tvoj balkon :)
    a drugu kafu popijem sa zokom u bašti onog, nama dragog kafića.
    i nema više, to je to :)
    jednom sam srela gocu i nadu, jednom nas je zubak zvao i pitao, kad se pije kafa :)
    to su lijepi trenuci koji se pamte.
    kao tvoj i moj susret prije par godina.

    ali sve ima svoje dobre i loše strane, i ovo ovdje i ono tamo...

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidi sto su lijepa i sretna djeca...:-) Samo ne mogu da finalno odredim na osnovu ovih "podataka" o cijoj se djeci radi i sta je relacija izmedju njih. Sanja? Majo?

    Ej, nisam ja ba neka tetka da sve moram da znam, hehe, ali eto...bas su lijepi, pa da pitam eto te neke personalije, hehe.
    I ako se ne varam jela se pura/kacamak, a mozda se pekle i paprike...pa onda ono odozgo sa vrhnjem...Necu vise.
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Andreo je Sanjin sin, a Vanja je Samkina kćerka. Sanju znaš, a Samka je moja komšinica, odrasle smo zajedno.
    Vanja i Andreo studiraju u Americi, i to veoma uspješno.
    Koliko su lijepi, toliko su vrijedni i veoma, veoma simpatični i dragi :)
    Al` Sanja će to bolje od mene objasniti.
    Ja mogu samo da kažem, svaka čast, Samira i Sanja, djeca su vam divna :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zivi i zdravi bili. Nasa su djeca gdje god da odu jedna od najpametnijih i najboljih. Svaki roditelj treba time da se ponosi, i da shvati da je to i njegov najveci zivotni uspjeh.

    A da Sanja i Samka postanu prije?
    Hm?
    :-)
    Boga mi...moglo bi. A, mozda je to vec i fakat, jel...Hajmo. Tetka u meni se probudila, hehe...a i kafa je gotova, pa cemo okretat' solje, hahaha..:-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Polako Mure, mladi su, imaju vremena, život je pred njima, a i lijepa budućnost.

    A jel` ti znaš da gledaš u šolju?

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako da ne, ili How yes no ! :-)
    Jednom sam sám sebi predskazao putovanje! Já, jáá...Okrenuo solju, a sav onaj talog po hlacama - pljas!
    Tako da sam hitno otputovao...do kupatila! Hehe...
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. vidis majo sta je mana ovog bloga. nema nekog podsjetnika da "iskace" kada negdje ima nova poruka. ja sam ovu tvoju i muretovu konverzaciju iz jula mjeseca tek sada , prvi puta, vidjela. moracu protabiriti i po ostalim datumima, da ja vidim sta se tu sve pisalo nakon sto ja predjem na novi dan i novu temu.

    OdgovoriIzbriši