12. srp 2009.

stara željeznička stanica


3 komentara:

  1. Nemam sta posebno reci, osim da ti je slika mrak. Kadar je haos. Izvini sto ja ovako kolokvijalno...;)

    OdgovoriIzbriši
  2. A meni je mrak satelitska antena i klima uređaj :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedna od najljepsih na blogu... Gledao sam je vec nekoliko puta. Na kraju je i memorisao. Jucer nisam imao reci nista posebno. Valjda me sama ljepota fotografije zanijemila. Danas imam. Eto, sto ti je vrijeme...Citajuci knjigu Fahrudina Kapetanovica "Doboj u dvadesetom stoljecu", a pogotovo kad je "izasla" ova Majina slika, poceo sam, gotovo bez ikakvog razloga (valjda neki dodir nostalgije), da razmisljam o tom nekom davnom vremenu. Cak i o vremenu rane mladosti nasih roditelja koji se jos dobro sjecaju starog "Ćire". Ovdje je ispred ove stanice u to vrijeme vrvjelo od ljudi. Zivot na sve strane. Ja se opet ne sjecam da je tu ikad bilo stanara. Ovako staru i oronulu zgradu jedino i pamtim.
    Ovaj vlasnik firme vjerovatno koristi neke prostorije za svoj bussines...

    Dopustite mi malo da iskoristim jedan od mnogih navoda iz gore pomnute knjige:

    "12 februara 1879. godine udje prvi voz u Doboj. Docekan je pred STATION DOBOJ, ali su to Bosanci odmah prekrstili u "Štacija" i pred njom nacili mali trg i trgovke.
    Svaki voz da bi isao skroz, morao je u Doboju stati i ostati najmanje dvadesetak minuta, da lokomotiva uzme cumur i napoji se vodom iz vodotornja (sacuvan je do danas).
    Za to vrijeme putnici su mogli da protegnu noge i kupe tresanja, svjezih gljiva ili susenih sljiva, popiju frisku bozu i nastave voznju u vozu"

    (Fahrudin Kapetanovic, "Doboj u dvadestom stoljecu")

    OdgovoriIzbriši