15. srp 2009.

ovo je bila pošta











Broj komentara: 6:

  1. Bravo Majo,
    svakog dana u svakom pogledu...
    Odlicne slike.U rano jutro i pred sumrak svjetlo pada uvijek pod jako niskim uglom i stvara posebnu atmosferu i to je ono sto tvoje slike izdvaja od obicnog skljocanja po digitalnoj-kameri po ulicama.To moze svako.
    Seht gut

    OdgovoriIzbriši
  2. Hari, ne pretjeruj, nije to baš tako, ovo su obične slike.
    Mogla bih ja da hoću napraviti "prave" slike, al` neću ;)

    U ovoj pošti je radio moj deda.
    A to je sehr gut! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. I pošta je bila u blizini željezničke stanice.
    Sve je bilo tu: hotel, prodavnica obuće, optičar, pošta...

    Kako reče Mure: centar "našeg malog mista". :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ma ovo je samo "lokalan" komentar - vidio sam i dunisa u doboju. inace bata je ceh. ma kad vi idete na kafu? valjda cemo se jos jednom sresti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mi smo na kafi predveče, kad nije toliko vruće.
    Naravno da ćemo se sresti, nadam se i više od jednog puta.

    Ljudi, vidite koliko smo se Zubak i ja ovdje ispričali, a upoznali smo se prije 3-4 dana :)

    A kako znaš da je Bata Čeh?

    OdgovoriIzbriši
  6. "Bata" je fabrika obuce iz ceske bila izmedju dva svjetska rata,isto kao i "Badel" i mnoge druge firme pa je nasa socijal.Yuga sve to konfiscirala i promijenila nazive,kao i puno godina poslije...istorija se ponavlja kao sto je poznato...

    OdgovoriIzbriši