28. srp 2009.

nismo se mnogo promijenili ;)




Broj komentara: 19:

  1. samo smo malo narasli ;)
    smijali smo se sjećajući se djetinjstva, školskog doba, prvih ljubavi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam vas sve prepoznala,sto znaci da ste isti kao prije.
    pozdrav svima.

    OdgovoriIzbriši
  3. A vidi ti dobojskih web MAJSTORA :-) na zajednickoj slici.
    Prelijepe slike, lijepi pozdravi svima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo,.. mnogo pozdrava za moje skolske drugare.

    Majo svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ciao raja,
    Majo odlicne slike...nego je li to Seka P. izmedju Zeljke i Kade ?

    OdgovoriIzbriši
  6. E moj Hari, pa to je Brinija. Nemoj mi reći, da je nisi prepoznao.
    Ovdje smo svi generacija, a Brinija je mlađa od nas.

    Hvala svima na pozdravima :)

    OdgovoriIzbriši
  7. A-joooooj.Sorry,pa naravno -na Briniju sam i mislio... ;-)
    Kad sam vas sve vidio dole postavio sam odmah na "fb" pjesmu od Elvisa:"Sva su raja otisla na more..." a ja ko levat odgodio ove godine

    OdgovoriIzbriši
  8. Nema veze Hari, tebi je bar blizu, prati one jeftine letove, možeš i preko vikenda doći :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Cao cao svima.

    Eto ja dosao nazad u Svedsku. Ovom prilikom da se zahvalim Maji i Briniji na prelijepo provedenom vremenu u Doboju. Hvala takodje Zoki, Kadi i Desi

    Mure to smo imali Web seminar i tebe smo spominjali.

    Majo nemoj zaboraviti pozdraviti "Kada (Kadu)"

    Pozdrav svima

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma neka ste vala ponovno se sreli, pa taman ja od stucanja na glavi dubio, hehe :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. I ja sam se isto osjecala kao Haris, rjesenje nam je, kako mi se cini, da planiramo svake godine..haha za nas "iz" Australije..

    Jaooo Zeljko, kako to lijepo zvuci, sad u Doboju, sad u Svedskoj.
    Nadam se da ce biti jos spontanih ili organizovanih druzenja (mozda i sledece godine, ko zna..)

    Veliki pozdrav i tebi i ostalima (raji iz srednje i osnovne)

    Boba

    OdgovoriIzbriši
  12. Samo da puno pozdravim Bozanu moju skolsku.

    Nazalost to samo zvuci da je tako lako sad Doboj sad Svedska. Ovo je moj treci put za 16 godina. Mislim da cu od sada da budem malo aktivniji i da idem cesce.

    Takodje puno pozdrava i Sanji i ti se nisi nista promijenila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Željko, i nama je bilo prelijepo.

    Sve u svemu, susret je bio pun pozitivne energije, mnogo smijeha, na račun radosnog djetinjstva i prekrasne mladosti :)
    Da si ostao malo duže sreo bi još mnogo dragih ljudi.

    Šta kažu Šveđani za frizuru?

    OdgovoriIzbriši
  14. Jesmo te spominjali Mure :)
    Ako ti se štucalo, nije bez razloga :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Bobo, Kado je već spomenuo da je zamalo imao četvorku iz vladanja zbog nas dvije ;)
    Mi se stvarno dugo nismo vidjele... Dvadesetak godina...
    Al` to vrijeme leti. Jel` ti još uvijek sretan broj 6? :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Haha..sjecas li se, kako smo se "zvali" (nadimkom), nas troje??

    Jao, dobra si, sve se promjenilo za ovo godina, nista vise od broja 6.

    P.S.Moracemo se naci,nema sta, bas je predugo..

    OdgovoriIzbriši
  17. Zeljko, hvala puno.

    Znaci, svima nam je slicno, nikad dovoljno posjeta.

    OdgovoriIzbriši
  18. Joj..kako ste mi svi dooobri....
    Na nasim generacijama se stvarno ne vide godine. Pozdrav svima ... a posebno Kadi(za njega dugo nisam cula)...molim te Majo, prenesi mu.

    OdgovoriIzbriši