20. srp 2009.

Mure nas zove sve na kafu :)







(slika sa mog balkona), a ja stavih i kaficu. POZIV SVIMA sa Mivioni je otvoren, hehehe..A OVO CRVENKASTO IMA NA KRAJU DA UNISTIMO!:-)






Broj komentara: 12:

  1. Hahah, pa da...:-)
    Sluzimo mi i caj mislim...da ne bude zabune, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  2. super, ja upravo pijem onu (kafu) poslije posla, valjda bi se trebala zvati poslijeposlusha i citam komentare i gledam slike. slucajno sa naletjela na clanak o bobi maticu, pa vam prilazem link da i vi procitate. super je. ma mi dobojlije smo....

    http://dnevnik.hr/showbizz/film-tv/zagrebacke-price-niposto-nisu-turisticki-film.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmm, lubenica bas djeluje socna, onako, u sezoni..a mi se ovamo grijemo; oblacno, duva..

    Nema veze, ipak cu ja lubenicu.
    Hvala Mure.

    B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jutros i danas, Boga mi, samo caj.
    Pije se nana, ili kako ovdje kazu, Munt.
    Nista mudro... ("Kad malo bolje razmislim sasvim je svejedno, ko u kojem vozu sjedi, putovanje je divna stvar" - by Bjelo Dugme)

    Nesto sam danas na muzickim valovima. ;-)

    Ma nema na cemu Bobo. Lubenice je dosta ostalo. Ekstra informacija, preslatka je!
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mure dolazim,dok nije ohladila (kafa,naravno ne lubenica,heheh)...
    Gledajuci ovu slicicu kafe sjeti se kako se moj drug Hidma smij´o svojoj tetki...Perica on :" Udje tetka u sobu i ugleda nalivenu kafu i vice...joj otkad nisam popila kafu sa kockom...i uze kocku ubaci u fildzan i sve promijesa..."
    Kako lijepo tecna izgleda-popio bi je cak i sa saharinom ;=O

    OdgovoriIzbriši
  6. Sanja, hvala za link, baš mi je drago da sam vidjela Bobu Matića i drago mi je da je uspješan, a vidjela sam ga i na slici - uopšte se nije promijenio :)

    Božana, jel` kod vas stvarno sad` tako hladno?

    A Mure, Mure, prešao na nanu, sigurno si jeo hladnu lubenicu hehehe.
    Znaš kako se zove nana na njemačkom? Pfefferminztee, čita se feferminctee. Podsjeća na pepermint, s razlogom ;)

    Znaš, ovo s putovanjem ti je baš dobro :)
    Svejedno je ko u kojem vozu sjedi ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma samo nek' se plese, hehe.
    Nije radi lubenice caj bio danas. Onako, s' vremena na vrijeme (a i ovo je od Dugmeta :-P ) popijem caj od nane. Iz dva razloga. Prvi je sto mi dodje muka od kafe, pa da promjenim, a drugi je sto se obavezno nadje neko da se "prislepa" na caj...:-)
    Onda bude mirno. A buka me najvise iziritira, pa nekako sa tim cajem od nane bude malo mirnije...

    OdgovoriIzbriši
  8. Nema me jedan dan ... a ovdje se svasta dogodi...Ja ipak biram kavu, ali Mure...kad ides u Do, obavezno si kupi prave kocke, one sto je kao od stauba napravljena...Ova tvoja nije dobra za umakanje(odmah se istopi do prstiju), a ko je vidio pravu bosansku kavu, pa da ne umaces?
    Salim se, naravno...sve se to promijenilo, ali ja svoj cejf jutarnje kave i one lomljene kocke ne dam nikome.

    OdgovoriIzbriši
  9. Haha, ma znam Stela, ali ja ne mogu. Ne trpim ni da gledam kad neko kocku zubima grize, a kamoli da sam to uradim. Najezim se sav. Jednostavno taj osjecaj mi je neugodan. Ima ljudi koji se najeze od breskve, tj. one kore. E, a ja od kocke kad se grize. Ako nema onih Natrena granulica, onda kocku cim prije bacim na dno solje...da ne gledam, hihi...
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Majo sve nam je obrnuto, kad je tamo najtoplije, ovamo najhladnije; doduse nije bas prava zima, nego promjenljivo i vjetrovito, pa dosadi..
    U svakom slucaju zao mi je sto kasnim, dok vi tako lijepo caskate, ja spavam, pa tek sledeci dan mogu da se pridruzim..prodje voz i za sladoled i za kafu, a poslije nije to - to..Tako da ce i kod mene danas prvo biti caj..od lipe, recimo.

    Boba

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma to je to Bobo, ništa se ti ne sekiraj :)
    Uvijek je pravo vrijeme :)
    I uvijek si dobrodošla.
    Svi se javljamo na zadnja 3-4 dana, a ako dođe komentar na neki stariji post onda vas obavijestim.

    OdgovoriIzbriši