22. srp 2009.

kod sanje - salt lake city :)


Broj komentara: 15:

  1. Ja ću jednu ovakvu porciju, nemojte mi brojat` kugle ;)

    Pamtiću Salt Lake City po sladoledu ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Sanje i Maje,
    bace navlakusu a nigdje ni telefona, ni adrese...
    sto se uplasile necemo sve pojest`!
    ;=O
    Mure,jel´se ti slazes s ovom ?

    OdgovoriIzbriši
  3. adresa je ulica sretne mladosti bb :)

    OdgovoriIzbriši
  4. E moj Hari...Poture nam sliku SLADOleda, a adresiraju na SALT Lake City! :-) Pa ti nadji gdje je to...
    Dobro smo mi prosli...
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. majo, poslacu ti na mail par slika salt lake city-ja, tako da vidite gdje ste i gdje dolazite. moze li ovako harise?
    ih sto bi to bilo super da stvarno dodjete......

    OdgovoriIzbriši
  6. eto, poslala sam sve informacije u slikama i rijecima. sad' je do maje hoce li se to naci na blogu i kako brzo. mure, putokaz ce biti dostupan uskoro. hahah

    OdgovoriIzbriši
  7. We love you Sanja, we do!
    We love you Sanja, we do!
    We love you Sanja, we do!

    Ooo, Sanja we love you!

    :-)

    Draga Sanja, ova vesela i gotovo navijacka pjesmica je nastala nakon spoznaje da je Salt Lake City od Doboja i ulice Sretne Mladosti bb udaljen, pazi sad...
    5765 milja = 9 277,86816 km!
    Pa sestro slatka...

    OdgovoriIzbriši
  8. Jesil` ti to dobro izračun`o?

    Ako jesi..., a znam da jesi, ma prelete se ti km brzo.
    Jel` tako Sanja?
    Koliko traje let?

    OdgovoriIzbriši
  9. Sanja, jel' ova porcija bila samo za tebe?? Kako mi se cini ima tu za vecinu raje sa MiViOni..haha..Priznaj, jel' ostalo sta i za nas??!!

    Prelijepo, naravno, mislim na Salt Lake City, sladoled se podrazumjeva..B.

    OdgovoriIzbriši
  10. pa istina je da ima puno milja, ali ne vele nam ici pjeske. prema tome, mure, nije to bas toliko tesko i razlicito, osim sto je puno skuplje. dok ti stignes autom roterdam-doboj, mogla bih i ja salt lake city - sarajevo. nas povratne karte kostaju oko $1000, mozda malo preko. kad to pretvoris u eure i skontas koliko se plati za benzin da se doveze do doboja iz zapadne europe, tu je to negdje.
    znaci,krajnji zakljucak je:
    niti je daleko niti je skupo!
    ja cekam....

    OdgovoriIzbriši
  11. bozana, nabavicu ja puno ovakvih porcija, vrlo rado, a uz to ide i starbucks cafe au lait i visesatna trach partija. haaha
    majo, do istocne obale treba nam 3-4 sata pa onda jos do nekog zapadno-europskog grada 8-10 sati i 1-2 sata do sarajeva.

    OdgovoriIzbriši
  12. Eh kako bi to bilo dobro :)
    A jel` i u SLC sad vruće, da znamo, zbog garderobe ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. sada jeste vruce, otprilike kao i u doboju, samo ovdje nema vlage u zraku, pa se puno lakse podnosi. vodicu vas i tamo gdje je jos vise vruce i stigne se za jedno 5 sati, a to je las vegas. e tamo je vruce sa svih strana : od sunca, od asfalta, sam zrak je vreo i jos i vjetar vreo udara sa svih strana. to je samo juni, juli i august. ostali mjeseci su puno bolji.
    kad sljedeci puta budem isla u vegas, napravicu vegas-panoramu samo za vas.

    OdgovoriIzbriši
  14. Las Vegas nećemo zaobići :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jaooo,.. Sanja, sve predivno zvuci, a nije ni tako daleko, ako uporedimo sa Australijom, do Doboja nekih 24 sata, a i malo vise para..ali, sve se moze kad se hoce,zar ne?!

    Veliki poz, Boba

    OdgovoriIzbriši