23. srp 2009.

jasmina


Broj komentara: 12:

  1. Vidite vi kad mi pijemo kafu ;)
    Mnogi od vas će se sjetiti Jasmine, ona sutra putuje za Bon, pa smo se srele na kafi.

    OdgovoriIzbriši
  2. bogme je kod tebe postalo pravo fikventno na blogu. vidis da se i mure zbunio... a ja sam sada gladna i odoh pojesti onaj burek sto si ti muretu namjenila. hahha
    pozdrav svima

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro jutro, dobar dan, dobra vecer/noc...
    Tri gramaticke varijante za najpozitivniju rijec, za sve kontinente i sve vremenske razlike.

    Danas kasnim malo, ali eto me cim se vratim iz kupatila...za jedno sat vremena, hehe. Ljudi, oblaci su se opasno spustili. Tri metra iznad glave. Depresija zesca. Ptice u letu spavaju...

    Ko se zbunio? :-)
    I da ne pravimo potanje oko bureka. Siguran sam da ce Maja ovih dana da se javi iz ''Kuce Pita'', tamo u liniji restoran Dalmacija, iliti preko puta Heroja..:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh...evo me. Zao mi je sto smo i ovdje malo "zloupotrijebili" (ma nismo, ali eto..) prostor u neke gastronomske svrhe. Morace nam Maja izgleda postaviti neku veselu gastro-sliku, ili otvoriti kutak MiViOni Kuhinja, pa da se tamo dodatno "srecemo", hehe..:-)

    Gospodju Jasminu na prvi pogled ne poznajem, ili mozda ipak poznajem ukoliko mi neko pomogne sa nekoliko informacija.

    OdgovoriIzbriši
  5. ih mure. kakva kuca pita, postavice ona sliku kako razvija pitu. uslikace je zoka sa jufkom. sve sto mi trebamo je da narucimo koju cemo.

    OdgovoriIzbriši
  6. jel to alisehovic????


    inace slike su perfektne ali koji je ono papak sa tvoje desne strane?

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja kasnim danas :)
    Pozdravljam vas kao i Mure, isto :)

    Slika s jufkom hahaha, može, može :)
    Ma nećemo sliku, snimićemo video, kad je bal, nek je...
    Samo da malo zahladi, proradiće MiViOni kuhinja.

    Kao što Zubak reče, Jasmina se prezivala Ališehović. Njena mama je u SŠC predavala sh-hs jezik.

    I nema nikoga Zubak s desne strane, samo nas dvije.

    OdgovoriIzbriši
  8. ma majo mislim na slike ispred bivseg zorza........

    OdgovoriIzbriši
  9. hahaha, zubak, zubak, misliš na slike koje čekaju tvoje odobrenje da budu objavljene?

    OdgovoriIzbriši
  10. odobrenje za slike od mene - haaa
    to je kao kad bi zoka meni dao tvoj broj telefona


    jel si na skype?
    mrsko mi pisati

    OdgovoriIzbriši
  11. na bureku sam ;)

    k`o da je ne znam ti šta u pitanju.
    samo ti kaži koju da objavim.

    OdgovoriIzbriši